♥Cherrypie♥ Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 HVORDAN skal jeg gå frem? denne tingen finnes ikke fra før noensteder å vil bli en slevfølge hos mange mammaer det VET jeg:-) men hvordan skal jeg gå frem, vil jo ikke at noen skal ta fra meg ideen min i prosessen.. hmm.. aner ikkeno om å lage et produkt! noen som vil hjelpe litt til?? takk takk:o)
Jeg_er_mamma Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Kontakt Innovasjon Norge eller ditt lokale Næringssenter. Om du ikke vet hvor du skal finne dem sp kan du forsøke å spørre kommunens infosenter.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 det er mange veier å gå, du har bare ikke lagt merke til de ennå :-) du har et produkt, er det fysisk eller en tjeneste, deretter kartlegger du hva produktet ditt er bygd opp av, hva slags informasjon trenger du, begynn med et tankekart, husk at du må ha kjøtt på benet før du kan involvere andre i det, ellers blir det lett bare rippet, beskriv produktet ditt nøye, ta event kontakt med personer for deldetaljer til ditt produkt, en produktkalkyle kan kanskje også hjelpe deg videre? etter dette har du mange skoler og institutter som kan hjelpe deg videre, det virker kanskje kaotisk i førsten, men tenkt at du engang vil kunne si, tenk den veien jeg har gått nå, hva med å låne en bok om produktutviklling på biblioteket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå