uups123 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 noen som ikke har opplevd at ungen tar på seg selv? er det liksom vanlig at de gjør.. At de er normalt er greit nok.. men pleier de å gjøre det..? mine har ikke gjort de enda ikke at det er noe jeg går å venter på at de skal gjøre heller.. Er de flere aom ikke har opplevd at barna gjør dette? og er det mange som opplever de..?
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 At noe er normalt betyr at det følger normen. Altså er vanlig. Ja, det er mange som opplever dette - langt de fleste småbarn vil være optatt av egen seksualitet, ofte i faser.
uups123 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Du trneger ikke forklare at normalt og vanlig betyr det samme..=P med normalt mener jeg jo at de ikke er unormalt at ungen gjør det og det kan jo lavere å være unormalt uten at de er vanlig...Litt utydelig dette men du tar poenget?
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ehm, ok ... Det er vanlig i hvert fall. Svært utbredt, heller sjelden at barn ikke i det hele tatt vier oppmerksomhet til egne kjønnsorganer, særlig gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå