Gå til innhold

Det MÅ være genetisk??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på 17 mnd elsker bil, og da mener jeg elsker og!!

Han står ved utgangsdøra og roper bil bil for å komme ned til garasjen og få sett på bilene der.. Eller kjøre på motorsykkelen sin!!

Det går i bil bil bil hele dagen, han skal ratte og gire og bromme, hehe...

Han har masser av leker i alle slag, men det er bare biiiil:o) Det må jo være genetisk??!! Til og med sandkassa er en biiiiil!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det er sånn tuppa er med sko og vesker :) så JA, det er nødt til å være genetisk.

Skrevet

Ja, jøss, det skjedde en genetisk mutasjon akkurat i det mennesket oppfant bilen. =)

Skrevet

Hehe...jenta mi på snart 2 har fullstendig bil og motorsykkel dilla!! Hun kan 7 bilmerker og er vi på byen er det det eneste hun er interessert i(se mamma, en mitsubishi)!! Tror faktisk hun har mer peiling på bil enn meg:)

Men hun er også veeeldig opptatt av prinsesser og dukker:)

Skrevet

Hehe, jeg så faktisk en dokumentar engang hvor forskerne mente det var en del av det genetiske aspektet hos oss mennesker....

Må jo si jeg undrer meg over det når han så uanfektet er opptatt av kun "gutteting", i en alder av 17 mnd...

Skrevet

Har undret jeg også Tonje,, tuppa her har blitt utrolig opptatt av dukker og barbie av alle ting nå,, jeg har jo stort sett bare kjøpt bøker, dublo, treleker o.l. til henne til nå men hun skal KUN leke med dukker. Hadde henne med på riktige leker her om dagen også å tenkte hun skulle få velge en ny leke. Var RETT frem til dukkeavdelingen hvor hun rev med seg 2 dukker og en vogn hehe, ble flyforbannet når jeg la det pent tilbake i hyllen å kjøpte en bok istedet.

Så jeg tror faktisk at noen sånne ting er medfødt :) Jeg har kjøpt et par biler til henne men den eneste som har lekt med de er jeg selv hehe :)

Skrevet

Hehehehe:o))

Ja, det må være noe... Husker niesen min også, opptatt av dukker og kaffeservise, hihihi:o)

De er jo nydelige med det og da!!!

Skrevet

Ja jeg smelter helt jeg hehehe :) hun skifter bleier og mater dukkene sine, går tur med de i vognen o.l. Ordentlige guttegutter og jentejenter :)

Skrevet

Så skjønn da:o))!! *smelt* Lærer seg til mamma skal bli bestemor engang, hihi:o)

Skrevet

Nei guri hehe, det er forhåpentligvis leeeenge til hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...