så var vi 4 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg har vel 4-5000 ekstra til overs i mnd nå når jeg får lån/stipend, men hva skal jeg gjøre med de? Er det best å betale ned på kredittkort og anna kortsiktig gjeld eller skal jeg spare mest mulig til sommeren? Kan jo selvsagt bruke de kredittkortene til sommeren da hvis det skulle være nødvendig da... hmmmm.
Leeloo76 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Helt klart betale ned kredittkortgjeld, ellers vil du jo betale renter på dette helt til sommeren igjen. Da er det bedre å bruke kortene igjen da om nødvendig. Kredittkort har så høy rente at det lille man får i banken på sparekonto ikke hjelper noe særlig
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 enig med Leeloo76... du sparer faktisk mye på å bli kvitt gjelden. det er en vanvittig rente å sånne kost...opp mot 20% og da lønner det seg å bli kvitt de først , og heller prøve å spare litt etter det eller bruke kortene igjen neste sommer. mye bedre å heller bruke kortene oftere og betale ned raskt.
så var vi 4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 ja jeg bør vel helst det. får sette meg ned og skrive opp budsjett (kjeeedelig)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 kjeeedelig, sier hun, som i et annet innlegg skrøt over hvor rik hun er blitt!! Må da være godt å sette seg ned, og bestemme over hva kronene skal gå til, og ikke minst kvitte seg med litt gjeld, med sin nye gjeld...
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 eller... hehe... det var visst en annen anonym som hadde skrevet tidligere om at hun hadde fått studilån, ikke min lille supergutt. Jeg tok feil, og beklager den.
så var vi 4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 ja det var -ikke- jeg som var HI i det innlegget, ellers takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå