dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 jeg begynte å blø dagen etter,masse.... var hos gyn ca 1 uke etter og fant ut at det var tanta som hadde kommet. på dag 19 eller 20... men tror det er vanlig med 2-3 dager. du må også regne med at syklusen kan leve sitt eget liv de første mnd.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar Dolly! Hadde tenkt å spørre deg på msn, men fant deg aldri online samtidig som meg Men at syklusen lever sitt eget liv er jeg jo vant til likvel, så det blir vel ingen stor forandring Hehe... Forventer jo eggløsning like etter lap og hadde jo vært bra om jeg var "fit for fight" innen den tid
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Heier på deg !!! håper dere slipper å begynne med ass.befr,det er slitsomt... er jo mange det klaffer for etter Lap,så håper det hjelper dere. eller at de finner noe som er lett å fikse! også får du jo sykemelding noen dager...hehe.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Hehe,,,ja, sykmeldning er bra Da slipper jeg nemlig å jobbe min neste jobbehelg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå