LuRiFaXeN Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 kor mange dager har dokker igjen? (eg har 34 dager igjen ) kor lange turer klare dokk å gå nå? (eg e heilt utslitt etter ein times tur pjuh..) e alt klart t nurket kommer? (her e alt klart t nurket, men trenger amme-bh, amme- innlegg å diverse saker å ting t meg ) formen ennå god? (ja ska sje klaga, e bare gla eg endelig har ein liden bebis på vei, å då kan ryggen bare ha det så godt..) så lykke t
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 heisann:) Har 80 dager igjen. Klarer å gå en times tur eller mer, men må stoppe pga. kynnerne blir så kraftige.. Alt er ikke klart enda.. Skal kjøpe inn resten neste uke tenker vi.. har bare vogn, tepper, voksipose, vogge, vippestol og klær foreløpig.. Formen er fortsatt flott, å vi gleder oss som bare det til gutten vår kommer:)
dårligfantasi Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 jeg har 35 dager igjen, så da er vi vel ganske likt ute går tur med hundene hver dag, og syns det går kjempebra.. må få med meg turene ut, ellers blir det som om noe mangler.. hehe.. kan være litt opp og ned i formen (antar at det er modning på gang her) men kan ikke klage.. har sluppet bra unna ellers så er det meste klart, bare litt småtteri igjen =)
LuRiFaXeN Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 kos å høre at det går bra me dokk jenter..
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 har 32 dager igjen... klarer nesten ikke bevege meg, og får ikke lov av fysio heller, pga bekkenløsning og leddsykdom. alt er klart til babyen, bare noen småting igjen. skal ut og handle dem inn om... æh... en eller annen dag... =P formen er... vel, kunne vært bedre... men ikke lenge igjen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå