Gå til innhold

Sauen- hvordan er formen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du bedre idag?

 

Så hva noen hadde skrevet om svangerskapsforgiftning og sånn, så ble litt bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! formen er mye bedre i dag, tror det hjalp å få sove skikkelig ut... Hodepinen er borte, hevelsene har gått ned og ikke kvalm lenger. bare litt sliten men det er vel normalt =)

Skrevet

Det var bra :)

 

Ja, sliten er man støtt.

 

Heldigvis har ikke min vidunderlige kjære satt noen høye krav til hva vi skal gjøre idag. Å ligge på sofaen å slappe av er helt greit :)

Skrevet

Off, ja det er tungt å være oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...