Gå til innhold

Jeg er så dum..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var på spille-oppdrag i går, og han hadde med seg bil og sa til meg at han ikke skulle drikke. Men så ringte han i dag og hadde mistet ferga, og fortalte da at han hadde drukket likevel. Det gjør egentlig ikke noe, for han er nesten aldri ute stakkarn, og jeg stoler på han, han er ikke utro eller noe sånt, men jeg ble så lei meg... Hvorfor i alle dager er jeg så teit??? Unner jo mannen å kose seg og ha det kjekt sammen med vennene sine, men var noe med å sitte hjemme med de to eldste og baby i magen, og så er han ute og drikker... Vet det er teit men sånn har jeg det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormoner er vel egentlig svaret på det tror jeg.. :)

Samt at du ble litt skuffet over at han hadde gjort en ting han sa han ikke skulle gjøre.

Sånn som jeg har erfart nå i det siste så er det kun en bitte liten tue som skal til for å velte meg. Og jeg er normalt ikke den som tyr til tårer når noe er galt. Men nå er det ingenting som skal til før det bare renner, og jeg blir sint og har lange diskusjoner inne i hodet mitt om hvor teit sambo egentlig er, også er han bare snill og god :)

Skrevet

Men hvorfor er dette et problem i dag, man hørte aldri noe om det da min mor var gravid feks. Det var ingen som snakket om at man ble teit i svangerskapet! :)

Skrevet

He he, har da hørt masse historier om hvordan tanta mi jagde onkel ut på jakt etter appelsiner midt på natta, eller en annen tante nærmest nektet å se broren min da han var født før hun selv fødte (hadde egentlig termin litt før mamma) osv. Tror ikke svangerskapshormoner er noen spesielt ny oppfinnelse nei ;-)

Skrevet

Du er ikke dum!!!! Du er gravid og hormonell! Og da er det lov :-)

Skrevet

Lenge leve hormoner!!! Fæle greier, lite morro

Skrevet

Takk, det hjelper jo å få litt tilbakemelding også da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...