MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Er så utrolig irriterende!!!!! Synes det har skjedd en deeeel ganger nå i det siste....
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Tror BIM har valgt ut noen som de skal irritere ofte med det. Har hørt om mange som syns det er mye tull, men jeg har aldri opplevd at det er feil der.Hehe!
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Aner ikke, de virker å ha webproblemer til stadighet. Jeg har ved to anldeninger klagt til webmaster om å ikke komme inn, og det har blitt kjapt rettet opp. Men hvorfor det skjedde to ganger på nokså kort tid skjønner jeg ikke.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 hehe, ja da er min nese en av de som de har bestemt seg for å pirke på, for nå har det skjedd såååå mange ganger.... tålmodighet...eeh.. NEH...
aanonym Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg har mailet dem to ganger samt klagd på Ris og ros-forumet, men ingenting er blitt rettet opp! Arrrgggghhhh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå