<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Det er så ømt der og gjør vondt når jeg trykker på den.... Er 14+1 i dag. Er det noen andre som har hatt det? Normalt eller? Er førstegangs så vet ikke hva som er vanlig
Engelen*My Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei på deg! Jeg har ikke hatt vondt i livmoren slik du beskriver, men har hørt man skal ringe legen dersom det er ømt og gjør vondt å trykke på den! I dag må du vel nesten ringe legevakten..... Masse lykke til!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar Hmmm..får vel ringe Ahus da... Legevakten her på Jessheim skal jeg aldri tilbake til:) Blir jo litt bekymret når det gjør vondt..
Erisa* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg er til tider øm i livmoren, spesielt hvis jeg har gått mye en dag. Hadde en periode rundt uke 14 der jeg var spesielt øm. Alt virker bra med babyen nå, hjertet slår og h*n sparker daglig, så jeg tror nok ikke noe var galt med meg. Har ikke hatt direkte vondt, men ganske så ømt.
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg har jo gått en lang tur i dag så kanskje jeg overdrev litt Vi hørte hjertet slå både mandag og torsdag så det er bok ingen fare:) Blir litt over nervøs når man ikke vet hva som er normalt:) Takk for svar
enpå3ogenpå1 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Vil tror det er normalt og være øm og ha litt småvondt i livmoren. Den vokser og strekker seg hele tiden, så man vil kjenne den godt (ikke nødvendigvis "kjenne den" med hendene, men merke den godt inni magen). Jeg synes jeg gikk med lette mens-smerter og øm mage hver dag jeg. Og om jeg løftet/ bar tunge ting ble det værre. Men det gikk over det og. Nesten så jeg savnet det, for det var liksom den bekreftelsen jeg hadde på at jeg var gravid. Men hvis du er eller blir bekymret så burde du ta kontakt med lege. Heller en gang for mye ikke sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå