MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Har dere vasket klær, gjort alle innkjøp etc..? Kom til å tenke på at lille prinsessa KAN jo strengt tatt komme to uker FØR terminen og....eehh.... Begynte plutselig å bli litt stressa her... (HVORFOR er det søndag og stengt på alle butikkene idag??)
dårligfantasi Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 hehe.. her er det 5 uker igjen til termin.. har kjøpt inn det meste, mangler småting, litt mer klær, bleie og sånt div.. utenom det, så skal jeg vaske noen deler på vognen og litt av klærne..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 hehe, ja nå kommer panikken!!Her er det 26 dager igjen, men jeg må ærlig innrømme at jeg tror jeg har det meste på stell. Men skulle hun plutselig komme to uker før, blir jeg nok litt stressa likevell. Er liksom forberedt på den 7. september siden det er den datoen som er termin!hehe
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Okei, hva på vognen skal du vaske? Har kjøpt et skinn og skal kjøpe en anne pose som er skinn i bunnen som man kan glide av (helt genial løsning), men vet ikke om jeg skal vaske disse....? Hvordan gjør man det i såfall?? Har ikke begynt å vaske noen klær ennå jeg da... og vogna skal vi hente i begynnelsen av sept... skal vel skru opp senga i sept og, samt handle inn sengetøy til den.. har jeg dårlig tid??
Wea og mini Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Her er det 24 dager igjen og det meste begynner å bli klart nå. Gjenstår bare litt småtteri, tror jeg...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 du har vel ikke dårlig tid, men jeg ville nok satt i gang ganske snart!=) Dessuten har jeg lest at det er unødvendig å vaske skinn så lenge du lufter det godt. Dette fikk jeg selvfølgelig vite etter at jeg har vasket mine lammeull.Men men, no harm done!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Mirabell83: Ja det har jeg oxo tenkt med skinnet, kan jo bare henge de ut en god stund.. Har dere kjøpt kommode til den lille? må jo ha et sted å legge alle de søte små klærne oppi, kan jo ikke ligge i mamman sitt skap forever heller som de gjør per idag... tenkte å ta en tur til ikea til uka å kjøpe en, trenger kanskje ikke sånn kjempestor.... ooææ...jeg får skikkelig sommerfugler i magen jeg nå....
dårligfantasi Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 happyDays: på vognen jeg har, kan man ta av det meste av trekkene rundt den , er det jeg skal vaske.. fordi den har stått ute en stund etter vi flyttet skal ikke vaske skinn og slikt som jeg har kjøpt for og ha oppi. vi har nå barnerommet halvveis klart, satt opp sengen og stellebord.. du rekker nok det du skal , hvis ikke så kan nok alltids noen få gjort det når du er på sykehuset men man vet jo aldri når ungen bestemmer seg for og komme ut, så her vil jeg helst bli ferdig før jeg er fødeklar, hehe
Mazza** Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Her er det 29 dager igjen til termin. Denne helgen har jeg vasket alt av babytøy, håndklær , sengetøy , tepper og div.....veldig deilig å bli ferdig med det altså Jeg har sydd vugge og mannen er straks ferdig med å pusse opp barnerommet. Så til uka regner jeg med å få skrudd sammen møblene til rommet. Og så starter vi å pusse opp badet!! Får bare håpe at vi rekker det før han melder sin ankomst....
Gjest anouschka with Love Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Nå er alt klart her! Bagen er halvpakket men den gjør jeg ferdig dagen jeg reiser. Skal på IKEA i morgen og hente kjøleskapet mitt og noen hylleplater så jeg får gjort ferdig kjøkkenet. Må ha det på plass før hun er født for blir styrete å få hentet senere. Også skal jeg ha med en himmelstang til senga. Litt ekstra bare . Det er litt over to uker til termin!! Tida flyyyyyr!
MiniMeAndMe+spire Skrevet 12. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2007 Ja tiden flyr ja, er helt vannvittig, syntes ikke det er lenge siden jeg hadde 150 og 100 dager igjen til termin... men så lenge man klarer få å alt sånn nogenlunde klart til man er fødeklar, så burde det vel gå greit... Man vet jo som sagt ikke når hun kommer ennå.... Er så koselig å ordne å styre for den lille synes jeg...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 hehe,snart 6 uker igjen da,har fått endel arve klær,ellers har jeg alt av utstyr. stresser ikke enda da,men må vel få sortert å ordnet istand om et par uker. tiden går jo sååå seint når alt står klart,hehe..
Gjest Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 32 dager igjen til termin og det meste på stell. Har gjort de aller fleste innkjøp , men mangler litt småting. Sengen og vogna er montert og står klar. Det jeg kunne pakke har jeg pakket i fødebaggen. Har sortert klærne etter størrelse, og nå er alt i størrelse 50 og 56 sortert etter farge, og ligger i poser klart til å vaskes i dag og i morgen. Men skulle gjerne ha malt leiligheten og lagt nye lister... skal kjøpe når vi får lønn i slutten av måneden og håper vi blir ferdig med det før hun kommer. Vurderer å kanskje kjøpe baderomsmøbler istedenfor og ta maling/listing etter noen måneder, når vi kan ha barnevakt... slik at hun slipper å sove i det. og litt stress hvis jeg skal føde midt i oppussingen også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå