Gå til innhold

GAAR DET ANN ??????????????!!!!! =( =( =( =(

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

grrr.. har slitt med uvi heeele sv.skapet.. og det har ikke blitt bedre etter jeg maatte legge inn et slags stent til urinblaera pga. nyreproblemer dette sv.skapet............ Er akuratt blitt kvitt en uvi, for litt over en uke siden eller noe.. maatte ligge innlagt aa faa antibiotika intravenoest, for ikke pokker om jeg ble kvitt den... Gikk paa tabletter i flere uker.. til slutt ble jeg lagt inn... Var herlig aa endelig bli kvitt den.. men naa.. jaaada.. vaakner opp i natt av at jeg maa tisse heele veien.

Mer enn jeg pleier......

Og joda.. idag morges er det som aa pisse PIGGTRAAD igjen.....det er jo saaaaaaaaaaaa vondt:( :( :( Hva pokker gjoer jeg da.... ? Det er fuckings soendag.... apotekene er jo ikke aapne i dag:(

Og hva er vitsen med aa gaa paa legevakten.. der jeg maa vente i maaaaange timer, for saa aa endelig faa resept paa tabl.. som jeg ikke kan faa tak i foer i morgen uansett.. ???? da er det kansje bedre aa bare ringe legen min kjapt imorgen, aa faa han til aa skrive ut en resept.. orker ikke sitte mangen timer paa legevakten:(

Men saa var det aa holde ut til i morgen da.. noen raad???? Verker konstant.. og jeg maa jo tisse heeeele tiden.. og det er jo saaaa vondt!!! I tillegg ligger babyen aa presser myyyye paa blaera...

HUff.. ble litt av et syteinnlegg.. beklager.. men jeg har hatt et toeft sv.skap med MYYYYE plager.. saa jeg foeler liksom jeg har hatt min del naa :( :( *snufs* ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes du skal ringe sykehuset der du låg eg.... det er jo ikkje lenge til ks

Skrevet

Hei hei:)

Huff, skjønner at du er fortvlia... Jeg veit ikke om noe som kan hjelpe deg nå.. Men jeg veit at appelsinjuice forebygger UVI.. Men det veit du sikkert:) Drikk litervis om dagen, kanskje det går litt lengre til neste gang du får det... Om du orker å drikke det da, er mange som får halsebrann av det også... hehe:)

Skrevet

hmmm.. ja er det noen som vet hvordan det er viss jeg har uvi... og naar det gjelder ks.. ?? Har det noe aa si... ??

Ja vet det er ikke lenge igjen til ks.. HELDIGVIS.. er bare saa tungt aa gaa slik de siste dagene foer.. har liksom en del ting aa ordne. og faar jo ikke gjort noe, naa som jeg gaar med disse smertene:(

Skrevet

ring sykehuset du... dei er der jo for oss liksom.... er det langt til nermeste alltidopne apotek forresten????? Tror kanskje siden du nett har vært innlagt å fått antibiotika intravenøst vil dei ha deg inn igjen,.......Ta en tlf, det er ikkje farlig vet du....

Skrevet

Ringte inn til legevakta.. forklarte at jeg var gravid i uke 38, og at jeg hadde uvi.. noe jeg hadde hatt myyye dette sv.skapet.. forklarte ogsaa at jeg hadde nyreproblemer.. osv.. og sa at jeg ikke orket tanken paa aa maatte sitte i flere timer paa legevakta og vente paa evt. resept..

Hun forsto meg godt.. skulle proeve aa faa prioritert meg fort, jeg skulle bare henvende meg i den ene luka.. hun registrerte meg.. :) saa da krysser jeg fingrene for at jeg slipper aa vente saa lenge...

Noen som vet om det finnes apotek som er aapne i dag i stavanger???

Skrevet

Det må det no være..... vist ikkje spør doktoren du kommer til kordan du skal få begynt med EN gang..... kanskje du får hente på sykehuset... Ja kanskje sykehuset har apotek??????????????som er opent?Søk på apotek + stavanger på kvasir , se påopningstider der .. det må jo ligge der... eller ring rundt til dei... eg vetsje helt

Skrevet

ja eg tror eg fant et apotek i byen som er aapent naa:) daa ser jeg litt lysere paa dette!!! ;) krysser fingrene for at jeg slipper mye venting, slik at jeg fort faar noe tabl jeg kan begynne aa hive innpaa..

tusen takk for svar :)

Skrevet

sku bare mangle ! vi er her for hverandre er vi ikkje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...