Gå til innhold

GAAR DET ANN ???????!!!! =( =( =( =(

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

grrr.. har slitt med uvi heeele sv.skapet.. og det har ikke blitt bedre etter jeg maatte legge inn et slags stent til urinblaera pga. nyreproblemer dette sv.skapet............ Er akuratt blitt kvitt en uvi, for litt over en uke siden eller noe.. maatte ligge innlagt aa faa antibiotika intravenoest, for ikke pokker om jeg ble kvitt den... Gikk paa tabletter i flere uker.. til slutt ble jeg lagt inn... Var herlig aa endelig bli kvitt den.. men naa.. jaaada.. vaakner opp i natt av at jeg maa tisse heele veien.

Mer enn jeg pleier......

Og joda.. idag morges er det som aa pisse PIGGTRAAD igjen.....det er jo saaaaaaaaaaaa vondt:( :( :( Hva pokker gjoer jeg da.... ? Det er fuckings soendag.... apotekene er jo ikke aapne i dag:(

Og hva er vitsen med aa gaa paa legevakten.. der jeg maa vente i maaaaange timer, for saa aa endelig faa resept paa tabl.. som jeg ikke kan faa tak i foer i morgen uansett.. ???? da er det kansje bedre aa bare ringe legen min kjapt imorgen, aa faa han til aa skrive ut en resept.. orker ikke sitte mangen timer paa legevakten:(

Men saa var det aa holde ut til i morgen da.. noen raad???? Verker konstant.. og jeg maa jo tisse heeeele tiden.. og det er jo saaaa vondt!!! I tillegg ligger babyen aa presser myyyye paa blaera...

HUff.. ble litt av et syteinnlegg.. beklager.. men jeg har hatt et toeft sv.skap med MYYYYE plager.. saa jeg foeler liksom jeg har hatt min del naa :( :( *snufs* ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk MASSE vann - men ikke så mye at du drukner

har du tranebærsaft eller kapsler er det bra

forebyggende kan jeg si hva legen min sa til meg (selv om jeg ikke er så plaget som deg da stakkars..)

Ikke bruk g-strengtruse - FYFY

bruk bomulltruser (boxer, hipster etc)

Ikke trangt i skrittet med trange klær eller tighte jeans

tørk alltid forfra og bakover - selv om du bare har tisset

dusj hønemor etter samleie

Vet ikke hvor du bor men noen byer har døgnåpne apotek eller iallefall søndagsåpne.

hvis ikke kanskje du får tak i tranebærsaft på bensinstasjon (små sjanser men..) eller om du har en såkalt innvandrerbutikk eller søndagsåpen KIWI el.lignende

lykke til og stakkars deg - det er såååå vondt

siste tips er å tisse i dusjen for å lindre svie.. litt kaldere vann en vanlig

Skrevet

råder deg til å ringe legevakta nå jeg. det er mange apotek som er oppe nå i dag men det spørshvori landet du bo dah.

men ikke noe særlig å ha det sånn jeg vet det selv for jeg sleit med det 2 år etter fødslen og det skall jeg love deg ikke var tilåleve med men endelig er jeg kvitt dritten oghåper at du ikke får det da du har født men selv i selve sv skapet er det helt forferdelig så jeg føler med deg snuppa.men ring lgevakta og hør dte er bedre at du gjør det ennå ha det så vondt.

klem til deg

Skrevet

Har du sitron i huset? Eller sitrondråper?

Lag så sterk "tår" du klarer utblandet i vann og drikk. Drikk også mye vann så urinblæren og nyrene er i konstant "utskylling". Og er du heldig og har tranebær tabletter/saft i huset, drikk ivei.

Sitron hjelper veldig godt er ikke skadelig:)

Ikke vent og håp på at ting går over, ta kontakt med legen i morgen og be om å få noe som hjelper denne gangen...

Lykke til.

Skrevet

Takk for raad.. har hatt dette mange ganger foer.. saa jeg gjoer ALT for aa forebygge... gjoer alt rett... toerker meg rett vei, tisser og vasker etter sex... drikker mye juice og surt... holder meg varm... unngaar badekar, basseng osv.. osv..

Men allikevell kommer det tilbake... har ringt legevakta.. forklarte situasjonen, og sa jeg orket ikke sitte der i mange timer aa vente paa evt. resept. var en kjempe koselig dame som sa hun skulle proeve aa faa prioritert meg fort.. :) saa da satser jeg paa det.

Tror jeg fant et aapent apotek.. juuuhuuu:) saa da ser jeg litt mer positivt paa det!!! Faar krysse fingrene for at jeg slipper ventinga, og at jeg faar noe raskt mot dette dritet... .tusen takk for svar!!!

Skrevet

Hei, jeg har også vært plaget med uvi hele svangerskapet. Men dette må du bare prøve: Ta en balje og fyll den med kokende vann. Så prøver du så godt du kan med den store magen din :) å sette deg over baljen slik at du får all varmen i underlivet. Og vær forsiktig så du ikke setter deg for langt ned så du kommer bort i vannet for da brenner du deg...au !! Men sitt sånn en stund så lenge du klarer -du skal oppleve at det kommer urindråper som du ikke klarer å stoppe selv. Når dette kommer ut det er da du kommer til å føle deg sååååå mye bedre.

Ofte for man uvi fordi man ikke klarer å tømme urinblæren helt. Dette har jeg gjort mange ganger med bra resultat :)

Lykke til!

Skrevet

Så bra da Candycupps.. lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...