Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 huff:( i dag gjorde jeg noe veldig dumt, tenkte at jeg skulle ta på meg yndlingsbuksa, bare la være å kneppe den igjen.. vel, jeg fikk meg litt av ett sjokk. uten at jeg har merka det så har jeg faktisk lagt på meg på lår og rumpe!!! jeg takler magen, så absolutt, synes den er herlig fin, men jeg ahr alltid slitt med lårene og rumpa mi, nå før jeg ble gravid hadde jeg vært kjempeflink å trent meg ned en buksestørrelse! følte meg så fornøyd med min egen kropp, og nå er alt ødelagt:( er sååå langt nede akkurat nå, har INGEN bukser som jeg kan bruke i løpe av svangerskape og tanken på at de kanskje aldri vil passe igjen gjør meg bare så deppa...:'(
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Samme med meg.... la seg en del på rompe og lår uten at jeg egentlig hadde merka det selv. Fikk litt sjokk da jeg skulle bruke vanlige klær igjen etter fødselen. Alt var jo for lite..... veldig frustrerende! Mens jeg var gravid begynte jeg tidlig å bruke gravid-bukser, og la vel derfor ikke så godt merke til det. Men vet du hva? Jeg var veldig raskt nede i normalvekt igjen: ) Fettet bare rant av meg når jeg begynte å amme. Vet at det ikke er så lett, men prøv å bare drit i vekta mens du er gravid. Spis det du har lyst på, gled deg til det fantastiske som skal skje, og kos deg med den flotte magen: ) Jeg har litt spiseproblemer, og syntes det var så deilig å bare la magen vokse, uten å føle at det var noe galt med det.... Det er jo umulig å vite hvordan kroppen blir senere i livet, men akkurat nå så trenger du ikke bekymre deg i hele tatt! Kjøp noen behagelig mammaklær og legg på si dine vanlige klær. Tenk så deilig det blir å ta de fram igjen senere Vet ikke om disse ordene hjalp noe.....Håper det! Det er så slitsomt å tenke sånn.... Lykke til : )
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 takk skal du ha:) hjelper mye å vite at jeg ikke er den eneste som føler meg litt uttafor, til tross for det fantastiske som skjer inne i kroppen min:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Klem til dere begge to! Jeg er ikke gravid, men sliter likevel med en del kilo for mye. Skulle ha på meg en fjellbukse nå i sommer, men de passet jo ikke! Verken over mage, rumpe eller lår.... Aner ikke åssen jeg skal klare å gå ned i vekt..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 huff, det er tungt det der med vekt.. uansett om man er gravid eller ikke:(
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Gikk bort i klesskapet..kikka inn på ei litt gammel, men fin OG behagelig svart stoffbukse. Alltid følt meg vel i den. Den har i noen mnd vært uten knapp, derfor jeg ikke har brukt den...lalala..ta på seg buksaaa..hæ? hva? hmmm? for trang? Klarte til slutt å dra den over lårene, men var ikke sjangs i helvete å få igjen glidlåsen og ikke nødvendig med ny knapp heller..Har skapet mitt en slags krympe-effekt på klær?...nei veeent nåå...jeg er jo gravid..men bare 5+2!!!!!!!..fy fader..
misscelia Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Så fint at det er andre her også som ser ut som sjø elefanter,,, for det er i hvertfall det jeg føler meg som,, har bare gått opp 4 kilo, , er i uke 23 men det er ikke en eneste lille ting i mitt skap som passer lenger, puppene har blitt monstrum og rompa for stor, føler meg som en gyngehest når jeg ser meg i profil,,, det er bare å bite i det sure eplet og kjøpe større og deretter håpe på at det meste forsvinner med amming,,, vær flink til å gå tur hver dag før og etter fødsel så går det lettere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå