Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Gubben skulle en tur til en kollega i går. Men før han skulle dra måtte han dusje (han dusjet på morgenen), barbere seg og ha på nye klær som han nettopp hadde kjøpt. Synes det virket så mistenksomt for når han drar til kompiser så hare han som regel arbeidsklærne på.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 HAH.. nå kan det sikkert ventes et laaaaaaaangt "stakar meg" innlegg om utro menn og llettlurte kvinnfolk...
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Det virket mistenkelig. Det er du som virket mistenksom. Nei, jeg hadde ikke reagert med mistenksomhet, men antagelig kommentert det om kona plutselig iførte seg et helt annet antrekk enn hun vanligvis gjør når hun skal på besøk til noen. Da antar jeg det hadde fått sin forklaring.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Det er ikke greit å være mann, Hvis man pynter seg er man utro, hvis man ikke skifter av seg arbeidsklærne er man en slask, kler man helt av seg er man en kåt mannsgris.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Hadde ikke reagert på det. Både jeg og mannen min steller oss da når vi skal ut, enten sammen eller hver for oss. Drar jo ikke på besøk i "arbeidsklær" som du kaller det? På det annen side, dersom du synes han oppfører seg helt annerledes enn han pleier, skjønner jeg at du lurer...men jeg ville ikke stusset på det isolert sett.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Det er nettopp derfor jeg reagerer. Han har forandret seg i det siste.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Hvis det er tilfelle så får du spørre han, tror ikke du finner det ut på noen annetn måte..
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Ta å ring til kompisen da og be om å få prate med mannen din,og om han lurer på hvorfor du ringer til kompisen og ikke til han-kan du f.eks. bare si at du ikke kom igjennom:)
Kjetil! Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Ja her er det noko muffens. Ein tek jo ikkje på seg reine klede berre for å vitja ein kompis... Han hadde sikkert knaggen full i pels heile kvelden.
Ikkelektuell Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 *knegg* Høyrevridde kan si hva de vil; nynorsk kan ha høy underholdningsverdi!
Marge Simpsons Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 HERREGUD! Skal han dra til en kompis får han søren meg kle seg deretter! Hadde reagert om mannen min hadde tatt på seg gummistøvler om han skulle besøkt ei dame! Hvorfor skal han være ren når han besøker en kompis? Går da ikke ann!
Kjetil! Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Det var jammen ein god ven, som vitjar kompisen sin for å dra til han... Håpar ikkje det gjorde vondt. Korleis kler ein seg eigentleg når ein skal dra til nokon? Eg ville kanskje ha brukt gamle slitne klede, i tilfelle han byrja å blø. Så du har nok rett.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Kanskje det er en kvinnelig kollega han prøver napp med? Tenkte bare at man trenger jo ikke å bli mistenksom med en gang, det har nok sin naturlige forklaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå