Gå til innhold

Flere som ikke finnes sjalu i parforholdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var kanskje det sånn heeelt i starten (for 15 år siden...;0) men ikke nå lengre. Ihvertfall skal det MYE til!

Om noen klapper ham på stumpen, kysser ham på kinnet eller hiver seg på fanget hans når vi er ute sammen, ja, så plager det meg virkelig IKKE. Jeg mener; det er jo ikke han som gjør dette? Og jeg vet jo hva han står for.

Vi kjenner hverandre ut og inn, og jeg kan helt sikkert si at det kommer til å være oss for alltid, det vet vi bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er heller ikke sjalu, ikke et snev engang:-)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nei er meg brennende likegyldig hva han foretar seg.. EVER

Skrevet

Er heller ikke sjalu, finnes ikke - det virker veldig slitsomt å være det.

Skrevet

Sjalusi kommer vel av at man ikke stoler 100% på den andre part. Selv er jeg ikke sjalu.

Skrevet

Ikke jeg heller... Stoler helt på han! Synes bare det er rart at noen damer gjør det, når de vet han er opptatt. Men men... Det får jo ikke han gjort noe med. Tar det heller som et kompliment jeg:o) Stolt av mannen min! Men det er dessverre ikke alle som er like heldige, og som ikke kan stole på dem, glad jeg slipper det!

Skrevet

Jeg ønsker at mannen min skal være litt sjalu. Jeg hadde nok blitt lei meg dersom han ikke fantes sjalu. Jeg tenker som så at man ikke skal ta hverandre for gitt, og at det er sunt med en liten porsjon sjalusi.

Skrevet

Helt sant at en ikke skal ta hverandre for gitt, derfor en jobber med et parforhold;0)

Men personlig vil jeg IKKE at min bedre halvdel skal være sjalu, det vil det aldri være noen grunn til.

Skrevet

Nei sjalu er eg virkelig ikkje. Stoler på han 110%, ellers hadde eg ikkje kunna vert i forholdet. Det er jo berre eit komplimang til han om han har draget på byn.

Skrevet

Finnes ikke. Men klart, jeg bryr meg jo om hva han ev. gjør. Er jo ikke følelseskald heller da :)

Skrevet

Samme her, fins ikke sjalu. Kanskje ikke et godt tegn? Har vært sammen i 15 år, så jeg tar det som et stort kompliment at en søt dame vil klype han i rumpa:))))

Skrevet

Nei, eg er nok ikkje sjalu. Hadde nok tolerert at nokon sat på fanget hans eller tok han på rumpa. Hadde ho blitt innpåsliten, hadde eg nok sagt kva eg meinte, men ikkje meir. Vi veit kor vi har kvarandre-og det er godt!!

Skrevet

Var i begynnelsen, men ikke nå lenger..........aldri de siste 4 åra:)

Skrevet

Dersom en absolutt aldri er sjalu, vil jeg nok påstå at følelsene for partneren må ha dabbet ganske godt av.

Jeg stoler 110 % på mannen min, men jeg ønsker absolutt ikke at andre skal sette seg på fanget hans forde... Hvorfor iall verden skal de gjøre det? Har aldri forstått poenget med å sette seg på andre menns fang heller.

Jeg elsker mannen min høyere enn himmelen, og jeg ville derfor aldri ha behov for å flørte med andre. Antakelig har noen folk behov for å flørte med andre, når de er i et fast forhold, for å styrke en svak selvtillit.

Skrevet

Du er jo ikke lite frekk heller.

Jeg stoler på min partner, og det plager meg dermed minimalt om andre måtte forsøke å forføre henne. Om noen setter seg på fanget hennes er jeg overbevist om at hun fjerner vedkommende dersom det plager henne, og om noen tar henne på rompa ubedt vil de antagelig få seg en ørefik. Ingen av delene angår meg noe videre.

Derfra for deg å trekke slutningen at mine følelser for min partner har dabbet av, er forholdsvis lite dannet. Ikke har du noen som helst forutsetning til å påstå det heller.

Skrevet

Til tider, men ikke mye. Har bare vært sammen i 1,5 år så...

Skrevet

Altså, jeg kan ikke si jeg synes det er hyggelig akkurat å se andre damer på fanget til mannen min, tett omslynget rundt halsen på`n med dårlig rød leppestift...

Er vel litt sjalu da, sunt sjalu vil jeg kalle det... Egentlig begge to:o)

Skrevet

Månestråle: Kanskje er det sånn som du beskriver for noen, men ikke for alle;0)

Vi har et flott forhold, selv om vi ikke er sjalu. Ingen tenner meg som ham, vi har fremdeles lange samtaler som kan vare til langt på natt, han er min nærmeste venn, men samtidig elskeren min.. ;0)

Så jeg føler vel ingensteder at følelsene har dabbet av, har det egentlig bedre enn noensinne. Trenger ikke dermed være sjalu.

Skrevet

Rekna med at det er meg og mitt innlegg du sikta til, Månestrålen!!

Kanskje det er slik for deg, men ikkje for alle!! Eg er veldig glad og etter nesten 8 år er eg meir forelska i han enn nokon gang!! Så her har nok ikkje følelsane daa av!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...