Gå til innhold

Dette med brystene og den mørke stripen på magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører og leser at alle har så fryktelig ømme bryster, at de vokser og vosker og brysvortene blir bare mørkere og mørkere. Jeg er 15 fullgåtte uker nå. Hadde litt ømme bryster i starten, de er litt ømme enda også men det er ikke mye altså. De har ikke blitt noe større, kanksje bittelitt men har goood plass i bh`ene enda ja.. Brystvorten har forandret seg litt men har ikke blitt noe mørkere. Har ikke fått den mørke stripa fra navlen og ned, får alle den, når får man den isåfall? Også disse stikningene i siden, har hatt det et par ganger bare. Har vanlige mensmurringer i perioder enda men svært lite stikninger, Er vi bare forskjellige? Hvordan hadde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 17+2, og har bare ømme pupper innimellom. De har voskt en del, men ikke kjempemasse. Det er veldig forskjellig fra jente til jente!

Brystvortene har blitt litt mer markerte, men ikke mørkere, og jeg har ikke fått den berømte stripen fra navlen lenger.

Så vi er i alle fall to som har det slik;)

Skrevet

Jeg er 22+1 i dag og har ikke hatt ømme bryster i det hele tatt.

Det eneste som har skjedd med brystene mine er at når jeg våknet for et par dager siden så hadde jeg nesten sånne "sovemerker" på dem.. men det var ikke det det var, det var hvite tydelige årer som gikk mot brystvorta,og og når jeg klemte på puppene så kom det noe blankt ut.. de var også litt varme, som om de hadde feber :)

det er den eneste forandringen i puppene mine..

og ikke har jeg noen mørk stripe fra navlen heller.. :)

så det er nok veldig forskjellig :)

Skrevet

Jeg har oxo bare hatt av og til ømme bryster gjennom svangerskapet, men de siste mnd har jg hatt lett kløe på brystene som tyder på at de er i forandring... De ble mørkere og større ca 3mnd på vei +-... Er nå 27+5 og har ik fått stripen på magen og vet ik når d skal skje, kansje rundt når man blir høygravid...

Skrevet

Den mørke stripen kommer tidlig i følge uke til uke oversikten på BIM. Brystene mine var det første som gjorde meg mistenksom på at noe var i gjære... Plutselig hadde jeg gigantiske brystvorter.. og det viste seg at jeg var 7 uker på vei. Etter det har de bare vokst og vokst.. Trist å måtte vinke farvel til det stilige undertøyet på HogM og hei til det dølle undertøyet på Lindex...

Skrevet

Hadde veldig ømme pupper i starten. Det har roet seg. Men de har vokst og brystvorta har blitt større og mørkere. Den mørke stripa har jeg ikke fått. Fikk ikke den i forrige svangerskap heller, så er ikke noe alle får...

Skrevet

Jeg har hatt litt ømme bryster og de er blitt større,tror brystvortene er blitt større men de er ikke mørkere,blodårene vises tydelig på brystene. Ikke har jeg fått den mørke stripen heller. Men har hørt at det er ikke alle som får mørke brystvorter og mørk stripe og jeg er vel en av de da. Er 22+1 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...