Gå til innhold

Denne mørke stripen nedover magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når forsvinner den etter fødsel?Er nå snart 3 uker siden jeg fødte og den er der fortsatt :( Ikke akkurat pent da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fødselstripa forsvinner etter hvert men tar nok flere mnd..det gjorde det på meg......

Skrevet

noen som vet hvorfor den stripen kommer og hvorfor bare noen får slik? jeg har ikke fått...

Skrevet

Den forsvinner, men det tar litt tid. Jeg fikk sist jeg gikk gravid, men har enna ikke fått den dette svangerskapet!

Skrevet

Jeg er 1 gangs og har enda ikke fått den, er 22+1 i dag,men som jeg har forstått det så er det ikke alle som får det og jeg er vel en av de.

Skrevet

Jeg har alltdi hatt sånn stripe fra navlen og ned jeg....

Den er ikke så vledig tydelig, men det er en stripe der....

Er ikke gravid, så er litt spent på hvordan den blir da.... :)

Skrevet

jeg fikk stripa seint..den kommer over natta..

ei jg kjenner har en gutt på over 4 mnd..har stripa ennå.

Skrevet

jeg har ikke fått den enda, er 35+5 så regner med jeg ikke får den heller da... hm lurer på hva den kommer av jeg =)

Skrevet

Min gutt er 9 mndr, og har enda stripa jeg:) Litt svakere, men den er der. Gravid på nytt nå, så regner med den kommer til å bli sterkere snart.

Skrevet

hei hei..

jeg fekk en gut for 8 år siden snart...og den er der forsatt...men nå skal jeg jo ha igjen da så nå er den tydelig!!

tror dette er forskjellig men ikke alle den går bort med...

Skrevet

Jeg fikk det i mitt første svangerskap, da fikk jeg jente, og den gikk helt bort etter en liten stund. Hadde ingenting forrige gang da jeg fikk gutt og har foreløpig ikke fått noe denne gangen heller...er visst en liten gutt inni der nå også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...