Engelen*My Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei på dere! For et par timer siden fikk jeg plut. veldig vondt i ryggen.... På høyre side av korsryggen. Merker fortsatt at det var vært vondt baki der, men er over nå.... Hadde også endel kynnere rundt da det kom, både før og etter, men de har jeg jo til tider allikevel. Kjenner at "My" sparker og er ellers helt fin! Noen flere som har hatt slike skikkelige smerter i ryggen i noen min.? Var såpass vondt at jeg ikke klarte å ligge eller sitte, men ble bedre da jeg gikk litt. Tenkte på å ringe føden, men har jo gått over nå og vil ikke virke helt hysterisk heller......
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg har hatt det sånn et par-tre ganger oglurer også på hva dette er....klarer nesten ikke bevege meg eller puste,for det er så vondt,men når sambo masserer korsryggen og området rundt går det over ganske fort heldigvis.... dytter litt på denne tråden for lurer på hva dette er selv...litt ekkelt og ikke vite.....men som du sier, vil ikke ringe føde og virke hysterisk.. =)
Engelen*My Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Hei C&B! Tusen takk for svar! Litt godt å vite at andre også har hatt det slik som meg! Hvor langt er du på vei? Ser du skal ha i nov men.... Jeg er 22+1 etter menstermin, 21+0 (mener jeg:)) etter UL-termin. Holder litt fast ved min egen termin siden jeg brukte EL-tester:)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 heihei=)jeg er 27+1 i dag hvis jeg ikke tar helt feil=)hehe, er ikke så flink til å telle dager og uker...har det gått over i ryggen din eller?? jeg fikk det rett etter at jeg hadde svart deg i sta nemlig....men det er over igjen nå...lurer sånn på hva det er...så nå sitter jeg med kynnere igjen,..jaja, man overlever jo, men skal høre på neste legekontroll om han har noen forklaring på det=)hvis du brukte el tester hadde jeg nok stolt mest på mens terminen jeg også... jeg gjør det selv jeg av en eller annen grunn...ikke at det er mange dagene forskjell da, Mensterminen er 7 november og UL er 11...men av en eller annen grunn høres 7. mest riktig ut...=)ønsketenking heter nok det tenker jeg=)
Engelen*My Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Hei igjen! Ofte er det vel mor som har rett når det gjelder termin, men barnet kommer jo når det kommer det. Så lenge det er velskapt er jeg fornøyd:) Har ikke kjent så mye mer til ryggen, men har litt vondt enda. Bare litt sånn murring og vanlig vondt nå. Føles ut som om jeg er sliten bak der, selv om jeg ikke har gjort noe spes..... Kjenner at jenta (Lille My) sparker der inne av og til og det beroliger meg veldig. Ikke akkurat spark, men i alle fall noen bevegelser jeg aldri har kjent før. Litt sterk "leamus":) Så dumt at du hadde vondt igjen. Jeg har også endel kynnere. Ikke regelmessige og ikke spes vonde, men synes det er litt tidlig. Har mistet to små (i uke 6 og 11) tidligere så jeg er vel ekstra nervøs pga det tenker jeg. Ble veldig redd før i dag i alle fall.... Var vel mest redd for at smerten ikke skulle gå over, men bli enda værre. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå