ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 og er nå i uke 33, blir den liggende slik nå eller kan den snu seg igjen? hodet var ikke festet ennå...
li-li *mamabear* 15.08.07 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Min baby la seg med hodet ned uten at det var festet for ca. 2 måneder siden. Det har blitt der hele tiden etter det (i alle fall på hver sjekk) og det har nylig festet seg - litt over en uke før termin.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 den kan snu seg igjen, sa jordmora mi..Men det er vel slik at de ofte ikke gjør d da.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Når du har kommet så langt tror jeg ikke den kommer til å snu seg igjen. Det blir vanskeligere og vanskeligere jo større babyen er. Jenta mi lå med hodet nede i uke 26, og fikk da beskjed om at hun godt kunne snu seg igjen siden det enda var lenge igjen. Men hun gjorde aldri det da, og da jeg var på kontroll i uke 33 hadde hun festet seg=)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 men ja, babyen KAN snu seg igjen. De kan vel i teorien gjøre det helt til hodet er festet slik som jeg har forstått det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå