Ett_øyelokk.... Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg begynner i nå jobb i morgen. Var på opplæring for 2 mnd siden og skullle få lønn for de 2 ukene også. Lønningsdag er den 12. og da pleier den vel å komme inn den 10 siden den 12 er i dag?? Eller??? Hun som er "sjefen" min sa jeg også kommer til å få lønn for resten av august også, for sånn er det resten av de ansatte får.. Men jeg får jo ingenting!!!! Andre kommuneansatte som ikke har fått lønn????
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 jeg fikk opplæringslønn sammen m første ordinære lønning mener jeg å huske...
Ett_øyelokk.... Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Ja, den er jeg med på. Men det er jo denne månedens lønn.. Jeg skal se i morgen da om jeg får lønn da. Ellers så får jeg bruke min første dag i ny jobb og klage etter LØNN!! Koselig.... =(
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Skriver du timer, eller har du fast stillingsprosent? hvis du skriver timer, kommer oftest lønnen i etterkant, tror jeg. Altså at du får lønn for august i september. Men har de sagt du skal få lønn i august, burde du ha fått den, ja. Og da bør du jo etterlyse den i morgen selv om det er kjip måte å starte i ny jobb på.
Gjest irismor Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Sikker på at din kommune har lønnsutbetaling den 12? I den kommunen jeg jobber har vi lønn den 15. Men er det ingen lønn på din konto i morgen så ring til lønningskontoret i kommunen og hør om de har deg på lønnslista. Kan jo hende at din sjef ikke har meldt inn din lønn til dem.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Heldigvis er ikke lønningskontoret det samme sted man skal arbeide som regel. Og de surrer en del ofte, så de er nok vant ti at man må minne de på ting. Jeg måtte ringe 3-4 ganger da de trakk meg for flere ukers ferie enn jeg skulle ha. mista jo 10000 kr. Og fikk de ikke før 4 mnd etter og da måtte jeg mase da også. En litt sløv ansatt der ja... Men det betydde ingenting for de jeg jobbet med eller sjefen min:)
Ett_øyelokk.... Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Ja, jeg er sikker på at de har den 12. Står i kontrakten min. Jeg har fast timer, og skriver ikke timeliste. Sjefen min ringte for å sjekke lønnen min før han reiste på ferie. Og mens jeg var på opplæring, skrev vi midlertiditg kontrakt for at jeg skulle få lønn de to ukene, så jeg vet han har vært i kontakt med lønningskontoret. Må nok vente til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå