Gå til innhold

Gravide biker damer her inne da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei biker bærte sjøl å lurte bare på om det var flere enn meg som har måttet parkere doningen pga magen?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har ikke kjørt en meter i år. Gudskjelov har brutter'n kjøpt halve sykkelen så den visner ikke bort. Kjenner jeg blir litt dårlig hver gang jeg ser han kjører.

Skrevet

Hehe, Sku bygge min om i vinter, men va så treig at alt ble utsatt til måneden før motorsykkelens dag her i Tromsø.. Hehe, kan tru det ble mye stress gitt.. Satt mange lange kvelder/netter å mekke for å få den ferdig. Å på toppen av det hele sku sykkelen lakkeres å.. *sukk* Ble til at kompisen min måtte lakke den på jobben sin for å få alt klart.. Så 1 uke før mc`ns dag her kunne jeg trille ut sykkelen å ta årets første kjøretur.. :) Var da ca 20-21 uker på vei.. :) Fikk kanskje 3 uker tilsammen på sykkel før mann min sa stopp, å ikke ville jeg skulle kjøre mer. Så nå er biken solgt da, så blir ikke noe mere kjøring på meg før jeg kjøper ny sykkel.. Heldig er du som kjøpte den sammen med broren din.. tror jeg må tyne kompisen min å få låne hanses en liten tur til neste år.. :) Kjenner d klør når jeg hører sykkler ute på veien nå.. *sukk*

Skrevet

Litt kjedelig med tanke på at sommer'n har vært veldig fin i Tromsø i år også. Neste år når du kan kjøre igjen kommer det sikkert til å blåse og regne som det pleier der. (Mamma er fra tønsnes). Sambo satte ned foten tidlig så det blei ingen kjøring her i det hele tatt. Fant ut at det var like greit å dele med bror da han solgte sin. Blir jo brukt litt mer, men kostnadene er jo mindre da. Og da har jeg mest sannsynlig barnevakt hver gang jeg vil ut en tur. Hehe

Skrevet

Ja ikke sant? Har ei veninne som kjøpte seg sykkel i år, å ho blei litt skuffa når æ slutta å kjøre..

Kommer garantert te å bli møkkavær til neste år ja.. Tvile ikkje et sekund.. hehe..

Ja, har å d hos kompisen min da fruen hannes har termin igjen 1 mnd etter mæ.. jevnaldranes unga går jo greit.. :)

Skrevet

maria du va på nordkjosmessa på mc dagen i tromsø sant????

 

Skrevet

eamit: Stemmer godt d.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...