Frk.Forvirret Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvilke plager hadde dere som har tatt brystreduksjon/løft? Hvis dere hadde ryggsmerter; hvor i ryggen hadde dere plager? Hvor lang ventetid er det på operasjon og hvordan var smertene etterpå? Man kan vel ikke løfte små barn på en stund etterpå, antar jeg? Å, jeg ønsker sånn å få mindre pupper... Ser ikke engang brystvortene mine når jeg ser ned:-(.... , og får litt gnagsår der. Men syns det er en skummel tanke å tenke på at noen skulle skjære i meg.... Er dere fornøyde med resultatet og var smertene verd det?
Polkadot Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Kommer litt an på hvor i landet det er, men jeg har hørt at det er ca to år!! Jeg skal også ta det. Må vente til min 3 mnd etter amming. Gleder meg. Gleder meg tror det er verdt det!!! Har vondt i nakken, og nederst på ryggen. Har str 60 G i bh størreslse. Operasjonen er billigere enn undertøyet jeg må ha.. GLEDER MEG!!
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Polkadot, jeg bruker 65F og G og har funnet undertøy på La Senza, har du sett der? Prøv også www.bravissimo.com Ellers har jeg også tenkt å ta brystreduksjon etterhvert, og tror nok det er verdt "smertene" en stund, fremfor konstante ryggplager.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeg gjorde det i 2004, og er kjempefornøyd. Det var før jeg fikk barn da, så jeg trengte ikke å bekymre meg for løft og sånt etterpå. Jeg var sykemeldt i 4 uker og da kunne jeg ikke løfte noenting og måtte ta det veldig rolig. Jeg fikk betennelse i den ene puppen etter fire uker (1. dag tilbake på jobb etter sykemeldingen), og det var ikke noe moro. Gjorde bare vondt den ene dagen før alt "gøret" rant ut av såret. Men jeg måtte på sykehuset annenhver dag i 14 dager for å rense og skylle såret. Har større arr på den puppen pga det. Når det gjelder smerter ellers, var det mye mindre vondt enn jeg hadde regnet med. Det er jo ømt, men veldig lite smerter... Jeg fikk operasjonen dekket, og gikk gjennom fastlegen. Ble operert ca 5-6 måneder etter den første konsultasjonen.
Frk.Forvirret Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Mrs.Bucket: hvilke plager hadde du? Og hvilken cup er du nå? Hvor fikk du utført operasjonen?
Gjest Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Mener du plager før operasjonen - ryggplager. Hadde litt plager, men det holdt til å få dekket operasjonen..... Jeg skulle bli til en C, men må bruke D idag. Skulle noen ganger ønske at kirurgen tok av litt mer. Men de er jo en helt annen form nå, og ble jo løftet veldig. Jeg gjorde det i Østfold, vil ikke si hvor.....
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Hvilken størrelse hadde du fra før? Måtte puppene ha en viss vekt for å få det dekket? Jeg bruker altså 65F og G, men de er jo ikke så store som de hadde vært om jeg f.eks. hadde vært 80 G , skjønner?
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 kunne ønske jeg hadde små jeg
Frk.Forvirret Skrevet 12. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2007 Skjønner du ikke vil si akkurat hvor:-). Tenkte ikke på det da jeg spurte.... Jeg har hatt vondt i ryggen i 1 år nå. Trodde lenge det var fordi jeg hadde små barn og løftet mye, men så slo det meg at det kanskje er puppene......Holder på å slanke meg og regner med de bare blir slappe og hengete... Har skikkelige komplekser. Livredd btystvortene skal bli stive, sånn at noen kan se at brystvortene peker rett ned i gulvet...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Jeg brukte dobbel D før, og kirurgen fjernet ikke mer enn 2-300 gram pr pupp.... Jeg er jo litt lubben da, så kirurgen mente at størrelsen på puppene måtte passe med resten av kroppen. Så det ble nok like mye løft som reduksjon hos meg. De som fjerner mye mer (mange fjerner jo nesten en kilo pr pupp) har kanskje mer plager i ettertid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå