Isilra Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei! Noen flere her som har tatt lappen på bil mens dere har vært gravide? Jeg holder på nå og håper sååå at jeg skal klare det før nurket kommer ut.. men jeg har jo ikke peiling på hvordan formen vil være på slutten :/ Hva tror dere? Tror dere det er mulig å ta oppkjøring helt på slutten av svangerskapet?
Tessa-81 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei på deg! Jeg tok oppkjøring når jeg var nærmere uke 30 enn uke 20. Og jeg hadde stor mage. Det gikk greit for meg. Men nervøsiteten og det sikkert høye blodtrykket, gjorde junior veldig aktiv og han pressset seg oppover ribbeina mine. Måtte sitte å trykke han ned med den ene hånden mens jeg kjørte med den andre. Bra jeg fikk kvinnelig sensor som, forstod at det ikke var bare bare å kjøre opp så gravid som jeg var da. Nå hadde jeg slete med å kjøre opp. En venninne kjøre opp i uke 34. Hun strøk pga ukonsentrert og trøtt pga svangerskap. Du må vite at du er opplagt og klarer den påkjenningen. Man takler påkjenninger dårligere. Samtidig trenger en jo lappen når en blir forelder og skal få gjort daglige gjøremål med et barn. Lykke til:-)
Entil? Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 hei;) jeg er i uke 38 nå,og holder med oppkjøringa..skal faktisk ha time imorgen,og hadde glatt kjøring for to uker siden,og det gikk kjempe fint det altså...magen begynner å bli litt i veien da..men det er jo ikke så rart lengre..jeg hadde også intensjoner om å kjøre opp før lillegutt kommer,men hvet ikke hvordan det går da...er mest teoriprøven jeg er bekymra for...men jeg tar bare en dag om gangen,så får vi se hvordan det går,lykke til iallefall;)
Isilra Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar dere to Skal prøve og se om jeg får tatt teorien denne uka, men er litt usikker på hvordan man går fram.. tenkte å ringe biltilsynet? i morgen for å forhøre meg med dem. Er 31 uker på vei nå og hittil har ikke magen vært noe problem, men merker jeg blir litt mer ukonsentrert når knøttet begynner å sparke, og noen ganger spenner jeg meg så mye at jeg får vondt i magen. Er vel ikke farlig det? Masse lykke til til deg også marine
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Hei, jeg hadde oppkjøring to uker før jeg fødte. Det gikk veldig fint, det var litt trangt bak rattet men gikk helt fint. Deilig å få lappen før babyen kom Lykke til !
Isilra Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Takk for det! Håper virkelig jeg klarer det!!
Mazza** Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 tror du bare kan møte opp på biltilsynet å ta prøven......hvertfall så er det sånn i både sarpsborg og drøbak vet jeg....Husk bare å ta med legitimasjon! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå