Gå til innhold

Hostesaft?

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste noe om dette en gang, slimløsende hostesaft?

skal det være bra mot noe?Når skulle en drikke det? Fra mens-EL eller?

Nå er gode råd dyre...=) heh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimløsende hostesaft skal være bra å drikke i den fruktbare perioden før el for å gjøre slimet i skjeden mer gjennomtrengelig for svømmerne.

Lykke til!

Skrevet

Har lest at slimløsende hostesaft skal være bra å ta fra mens til EL, for å hjelpe svømmerne lettere til egget.. Skal selv prøve selv dette tipset denne mnd. Men det spørs, for er mye borte hjemmefra, så håper å treffe EL når jeg er hjemme neste gang (mye tyder på det). Skal da ta solvipect tre ganger om dagen (som det står på flaska) to dager før ventet EL og frem t EL.. Så håååper jeg inderlig at spira vil sitte.. Første gang vi prøvde, strevde vi i 2,5 år før jeg endelig ble gravid, så håper vi ikke må vente så lenge nå...

Skrevet

Jeg prøvde den gangen vo prøvde på nr.1. Jeg brukte det flere mnd i perioden før EL. Hos meg hadde det ingen effekt, men det er jo noe galt med meg også da. Hvis du har tenkt å prøve det så kan du kjøpe solvipect eller hva den heter, den er slimløsende

Skrevet

Takker for svar..

Men hvor mye og hvor ofte?

Er det snakk om flere ganger for dageller en gang... hele perioden mellom mens-el eller slutten?

Vet jo ikke om det har noe å si men hvorfor ikke prøve liksom..=)

Skrevet

Og når jeg leser innleggene over her så ser jeg at tre ganger for dag to dager før EL skal være bra=)

Skrevet

Jeg tok hostesaft denne mnd. Begynte 6 dager før el, med en liten barneskje om morgenen og en om kvelden. Vi får se om det har funket....

Skrevet

Okay, da løper jeg på apoteket i morgen og kjøper=)

Håper det har noe og si...=)

Når har du ikm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...