Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg tre dager på overtid. Har hatt maserier og mensmurringer i ei uke nå som har økt på for så å dabbe av igjen. Så i går morges trodde jeg virkelig at nå var fødselen i gang. Hadde mer rieliknende aktivitet og blod i utfloden samt smerter i ryggen. følte meg uvel og ringte føden. Vi dro nedover for en sjekk. Ctg var fin og jeg hadde to cm åpning men noe stram mormunn forklarte jordmor. Dette var i ni tia. Dro hjem for å sove litt. Hadde ei vond rie klokka 10.40. Sovna av og vips, så var alt liksom borte. Hadde mer blodig utflod i går kveld, men det var vel fordi jordmora tøyde litt når hun undersøkte meg. i dag er alt som før. Dette er til å bli gal av.Har født en gang før og da gikk fødselen kjempe fort unna. Våkna med sterke rier og vannavgang og den gangen tok det fire timer fra1 til 10 cm åpning. Gutten kom til termin så denne gangen hadde alle sagt at babyen kom før termin og det kunne gå enda raskere, men den gang ei. Blir jo redd for at dette ikke kommer til å gå så greit og får masse ekle tanker. Men får stole på at babyen har det bra og at det ikke blir lenge til hun kommer. Men det er fryktelig slitsomt. Phu godt og få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ganske likt meg dette,men er ikke på overtid ennå..men er på overtid i hodet mitt.for gutten min kom før tiden sist gang en uke før og reknet med dette denne gangen og.har hatt mye murringer og slimproppen er gått og det gjor den samme dag så fødselen sist gang så jeg har sammenlignet for mye og ventet det skulle være likt eller lettere denne gangen,ikke værre:( vi får vel smøre oss me tålmodighet og prøve å ikke tenke for mye på det selv om det ikke er lett.................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...