Gå til innhold

På tv i kveld... (parabol)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld kl. 21.00 på National Geographic channel, går "In the womb". Der du får sjå inn i magen alle dei 9 mnd. :) Ville bere informere!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yes yes yes!!! tuuuuuuuuuuuuuusen takk skal du ha rigmora :)

har gått glipp av det to ganger nå. alle skryt sånn av det programmet.

glede meg te i kveld :) :) :) jippi!!!

Skrevet

Takk rigmora!! :) :) Nå drar vi opp til mine foreldre i kveld og ser det!! Jeg har sett det før,men da var jeg ikke gravid. Sikkert fint for de kommende besteforeldre å se også! Thanks heaps!

Skrevet

Flott, da skal jeg benke meg foran skjermen! :) Takk for at du sa fra

Skrevet

Så rart! I tv-programmet står det at kl 21 er det et flyhavariprogram. Hmm... Har veldig lyst å se det, så håper det er trykkfeil i programmet...

Skrevet

Dytter litt på denne. Noen som vet hva som egentlig går i kveld?

Skrevet

kikka på national geographic norge sine sider og det står flyhavari kl 21 idag. tok et søk også og fikk kun opp om dyr i neste uke tror jeg.

men om dere søker på amazon.com etter den, så tror jeg den finnes på dvd :)

Skrevet

Har funnet mange filmer eg hadde lyst på på amazon.com, men eg fekk ikkje til å bestille dei, for eg va nødt til å ha amerikansk adresse.. zip-code og alr d der.. går det an på andre måter..?

Skrevet

Ja, det var visst et helt annet program. MEN det er håp (tror jeg) for kl 18 den 28. august skal det gå: "I mors liv" - er vel det samme programmet som "In the womb"? Dette plottet jeg inn på mobilen min når jeg sjekket et langtidsprogram et sted. En god stund siden jeg gjorde det så jeg husker ikke fra hvor jeg har det, men forhåpentligvis på selve kanalen...

kl 18 den 28. august altså.

:)

Skrevet

Filmen gikk på National Geographic søndag for en uke siden :-) Kanskje du som la ut denne linken så på feil søndag i tv programmet? Filmen er kjempe fin. Det er 2. gang jeg så den nå, og dette er 2. svangerskapet mitt :-)

Skrevet

Rigmora: det er merkelig for jeg har bestilt flere ting derfra uten problemer! Kikka på "in the womb", det er for sone 1 dvd, men du kan evt sjekke www.amazon.co.uk - det er filialen i england!

Det hender det er enkelte ting som de ikke kan sende utenfor usa, men da skal det stå nedover på siden. Har kun sett dette 1 gang og det var møbler, så for så vidt forståelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...