Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hva spiser de av ingrediensene ? Har ikke prøvd å lage taco til minsten enda (15 mnd), men har lyst på taco i dag. Krydrer dere kjøttet med tacokrydder til de også, eller blir det veldig salt ? Spiser de lefser eller skjell ? Mais liker han ikke. Har prøvd salat, men det falt ikke i smak.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg hadde tatt av litt kjøttdeig til han før jeg krydret det, også hadde jeg gitt lefse. Kan han ikke spise med hendene? Mais, agurk, kjøttdeig, lefse, og det andre dere måtte ha ved siden av.
Vekt 75 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Snuppa vår (16 mnd) liker taco. Jeg krydrer kjøttet (som regel kylling filè), så får hun mais, tomat, agurk, rømme og revet ost. Blander dette på tallerkenen hennes så får hun lefsen i hånden. Hun elsker det. Prøv deg frem og se hva som faller i smak.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Joda, han spiser med hendene. Litt redusert nå, med 1 arm i bandasje, men går greit : ).
Darth Vader Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg gir litt av alt, og så spiser han litt av det - men ikke mye. Vi har både skjell og pitabrød. Og så slenger vi gjerne med ei brødskive sånn at han ikke er sulten når han går fra bordet, hehehe.
børdi Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 trollet her har alltid spist lefse, mais, tomat, agurk og tacoshell... Men ville tatt av llitt kjøttdeig før du krydret det bare til han...
Mamma´n til A og F Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Skjellene er skumle syns jeg, er så redd for at de setter seg i halsen. Hadde droppa kryddermixen, men kan prøve med litt mild tacosaus og rømme, evenuellt guacemole. Resten av tilbehøret er jo greit å spise. God middag:))
*Kleopatra Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Han får ukrydret kjøttdeig, tomat, paprika, mais, agurk, ost og lefse eller skive. Bittelitt tacosaus og rømme på.
Blue Lady Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Lucas har spist taco fra han var året. Han spiser alt untatt salat (isberg) og skjellene.. de liker han ikke sier han
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Nå er ungen over to, men har spist tacos fra han var rundt året. Han spiser alt tilbehøret vi har, men har ikke vært like begeistra for å blande det alltid - mer av typen legge i pene hauger på tallerkenen og spise litt sånn og så litt sånn. Vi spiser det med hjemmelaga tortillas (lefser altså), maiskorn, hakka rødløk, guacamole, revet ost, pico de gallo (tomatsalsating), chilimarinerte squashterninger og lettkesam. Krydrer karbonadedeigen/kjøttet, men ikke med sånn posekrydder. Om du krydrer selv kan du unngå salt alltogether; litt paprikapulver, litt cayennepepper, litt knust hvitløk og rød chili, en stor dæsj spisskummen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå