Gå til innhold

Guttenavn er jo så vanskelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at det er ei jente inni der, men den som venter får se;) Jentenavnet har vi ihvertfall ferdig, men hva med guttenavn da!

Vi har to navn på jenta vår, to ganske gamle navn. Så kan ikke ha noen hypermoderne nå. Hva synes dere om Oscar? synes det er litt fint..

Hva synes dere er fine guttenavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oscar er mer og mer populært.. i hvertfall her..

i 1.klasse på skolen jeg jobber er det to stk i samme klasse i høst.

Skrevet

Tror ikke det er så populært her, ihvertfall ikke enda, hm. Husk vi bor litt udda til , laaangt nede ved grensa, henger litt etter vi, hihi. Det navnet jeg har til datteren min er også populært nå.

Skrevet

Fine guttenavn finnes massevis av...

Noah, Leon og Linus er flotte :)

Oscar? Litt gammeldags...

Skrevet

Liker oscar

og lucas, nikolai, niklas, noah, leon, aksel, Daniel,

Skrevet

Oscar er en av mine favoritter:))

Skrevet

Her jeg bor (i Oslo) er det nå veldig populært med navnet Oscar. Kjenner til flere små som heter det :)

Skrevet

Lukas, Isak

jeg er nødt til å få flere barn så jeg får brukt alle navnene jeg ønsker meg...

Mathilde, Hedvig

ca fire til...

hvis ikke må jeg legge til navn på de ungene jeg har...

sønnen får tre navn da...

Skrevet

Oscar er eit fint navn det. Eg hadde meir problemer med jentenavn eg, og så var det det me fekk. Pappen fekk bestemme navnet =) Guttenavn me vurderte var: Sondre, Nikolai, Eirik, Jone, Jonas og Jostein

Lykke til med valget (og svangerskapet ;) )

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen;) Blir neimen ikke lett, holder en knapp på Oscar:D Lukas er også fint, Jonas også, men det heter søskebarnet mitt og ungen til venninna mi..

Skrevet

Oi, er du gravid? Når har du termin?

Vi hadde Oscar på listen forrige gang, men det ble jo ei jente. Og det blir det denne gangen også :-)

Skrevet

Oscar er superfint :o) Vi hadde det navnet - var 100 % sikker på en liten gutt - men ut kom Nora :o))

Skrevet

Hehe, det var bra dere skifta navnet da ihvertfall, hihi;) Jaa, liker Oscar, men nå kom han som tror han er sjefen i huset og var IKKE enig i Oscar i det hele tatt, ingen av de andre navnene jeg har sagt heller egentlig, hmph!

Skrevet

Oskar med k er fint. Liker ikke navn med c, w, x og z for min del.

Skrevet

Hei du;) Jeg har rundt 9 uker tenker jeg, har ikke vært hos legen enda og fått fastslått termin, men det er nok muligens i midten av mars;) Juhu! Så herlig med en jente til, gratulerer!

Skrevet

Hva med Ludvig da!? Hehe:)

Skrevet

Ludvig er også kjempe fint :) :) og Åsmund :) Eller Håvard, som min kjære heter..

Skrevet

Oskar er fint, men det må være med K... ;)

Syns Kasper oxo er fint jeg da, men det blir kanskje litt sånn Kasper, Jesper og Jonathan?

Skrevet

Oskar? Hm, skeptisk:| Kasper ja, det er fint.. Men passer det sammen med det trulta heter da? Synes liksom ikke det. F synes Jonathan er fint, eller var det Sebastian?

Skrevet

Syns faktisk Kasper passer bedre sammen med Trultenavnet enn Oskar.. ;o)

Ikke ta Sebastian hvertfall! Det er så oppbrukt... ;o)

*vinke hadet, jeg er på jobb*

Skrevet

Njaaa, vet ikke om jeg er helt enig.. De navnene ho har er jo ganske gamle, og Kasper er mer moderne. Æsj, vanskelig det her :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...