sunflower-76 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Har problemer med å komme meg inn, skulle ha lagt til profil m.m.. Men, får bare feilmelding. Noen som vet hva det skyldes, eller har alle det problemet? Det samme gjelder når jeg logger meg inn, da kommer ikke siden opp, bare feilmeldingen. Men blir innlogget da.
Klar for en liten en =) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 vent litt og så prøv igjen senere!!
Rafi Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Hadde samme problemet ei stund tilbake. Gikk flere uker før min ble i orden. Jeg sendte mail til de som er ansvarlig for nettsidene. Evt et tips hvis du ikke kommer inn.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Har hørt om flere som har det sånn, men jeg har ikke det problemet selv
sunflower-76 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger:-) Har hatt det slik i minst to uker, så skal sende en e-post til de som er ansvarlige for nettsiden. (tenke ikke på at jeg kunne gjøre det, jeg.. *ler litt her*)
Brunetta =) Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeg kom ikke inn på min side. Sendte mail til kundeservice. Klikk de det står kontakt oss og så mail adressen til BIM. Skredv hva problemet var og dette ble ordnet opp i med en gang. Flere som hadde det sånn og de jobbet med saken. Fint om andre melder inn dette som feil og slik at dette blir rettet fort opp i. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå