myspys Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg er oppsatt til KS på onsdag (egentlig termin 20.08) pga at de før helgen fant ut at babyen ligger i litt spesielt ansiktsleie, noe også min nr. 1 gjorde (ble tatt med KS). I tillegg har jeg veldig store mengder forstervann- gigamage... For sikkerhets skyld skal de ta en ny vurdering tirsdag for å se om den lille evt. har vendt hodet, og evt. da vurdere å ta vannet, for å se hvordan hun havner. Er det smertefullt å ta vannet? Jeg var ikke moden på torsdag, så det var ikke aktuelt da, og det ville vel overraske meg om jeg skulle ha blitt det til tirsdag? De tar vel ikke vannet uten at jeg er moden? er ok å kunne være lit forberedt på hva jeg kan ha i vente.
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg merket ikke at de tok vannet ihvertfall. Masse lykke til da.
myspys Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Noen andre som vet, eller som har tatt vannet uten å være i aktiv fødsel?
Athina' Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Vel de tar ikke vannet før man er i aktiv fødsel, men er jo mange det har gått på her inne. Kan ikke tenke meg at man kjenner noe, er jo bare at det går hull på ei hinne som en ballong.
myspys Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 I mitt tilfelle skal de evt. forsøke å sette i gang fødselen på den måten dersom alt annet tilsier det, men jeg må si jeg er litt skeptisk, har på en måte innfunnet meg med at det blir KS, og vil heller ha det planlagt ennsom akutt siden det likevel er mye som tilsier at det kan ende opp i det uansett. Vet at det ikke er nerver i den hinna, jeg bare tenkte det gjorde vondt når de skal så langt oppi, med en krok, eller hva de bruker. Husker med gru fra forrige gang hvor jeg ble strippet x antall ganger uten noen virkning - vooooondt...
Fødeklar_ja! Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Ikke vondt i det hele tatt, ikke for min del hvertfall vannet blei tatt etter en 14 tima med rie, eneste som overraska mæ va at det va så himla mye vann, kjentes ut som en foss =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå