Tubbies Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Eldstemann er 2år og 8mnd når minsten er venta i desember. Jeg skjønner at den beste investeringa er ei tvillingvogn. Dette er ønska jeg har for vogna: *Det kommer til å være snø/slaps og når vi først går tur så går vi langt. Den må være lett og god å trille! *Jeg vil at styret skal være vendbart, slik at jeg kan snu vogna etter vind og sol. *Ryggene må kunne legges ned separat, med mulighet for bag til baby på ene sida. *Den må være lang og god i ryggen, med god plass til en 3åring. Har dere gode tips? Og hva er ca. prisen på den vogna du anbefaler?
temi & keli Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Tenker du firhjuling da eller? Hvis ikke så tror jeg ikke du får "styre til å kaste over" i alle fall.. Jeg er på utkikk etter søskenvogn selv, og titter litt på den nye DuoWalker fra EasyWalker eller TVILLINGvogna til Phil&Teds.. Vil så gjerne at det skal være separate kalesjer for de to som sitter i vogna, for når storesøster er våken og nekter å ha "tak over", er det veldig greit at den lille slipper slaps, skarpt lys eller vind fra alle kanter.. Vet ikke om det er flere enn disse to som har separate kalesjer, jeg.. Skulle ønske noen kunne gitt oss ei grundig innføring.. hehe
Tubbies Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Nå har jeg sett på DuoWalker og den var kjempefin!! Men den kan ikke kaste over styret -og det MÅ jeg bare ha...desverre! Phil&Teds liker jeg ikke. Liker best at barna sitter ved siden av hverandre. Men jeg ser problemet i at de da ikke får hver sin kalesje...hm.. Selv har jeg sett Brio Double Wave i katalog. Synest den ser veldig fin ut, og at den dekker de behovet vi har. Men den er sikkert rådyr... Er også litt inne på tanken å kjøpe sykkelvogn som også kan brukes som vanlig vogn. Da sitter jo de to inne i et lite hus, og det er ikke så viktig å tenke på at styret må kunne snu med tanke på vær og vind... Men hvor gode er egentlig sykkelvognene som vanlige turvogner? Tenk om noen visste det ;o)
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 teutonia s4 ganske liten. god og trille og BEST plass til barna. eg likte ogso brio double wave.. var tett før eg kjøpte den. men den er trang for barna.. pratet med 2 stk på finn.no. og de ville selge sine pga trang plass inni vogna.. husk at barna sitter med mye klær, pledd, og voksipose? ta med deg 2 barn i en butikk og prøv.. det gjorde eg og det er eg veldig glad for at eg gjorde før eg kjøpte.
Tubbies Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Det er et kjempegodt poeng *juli* !! Når det er vinter og all ting, så må det være god plass!! Det står vendbar kjøreretning, men må kan snu hele setet manuelt eller er styret til å vippe over? Synest denne vogna såg kjempeflott ut!! Den såg lett og god ut..
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 ja, kjempe lett å snu hele delen.. dessverre ikke bare styret.. -den har "god" plass til en liten hardbag (har troll sin) eg har to tette..og storesøster har god plass:) MEN: der står att den skal gå inn dører, det gjør den ikke med oss. -døra vår er 77cm og vogna er 78.5cm.. med de folka vi kjøpte den med, så gjekk den fint ut og inn dørene deres, og vi begge har helt nye hus.. - så vi vart sjokka.. sjekk dette uansett hvilken vogn du velger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå