Gå til innhold

Jenter er så ufine i fylla!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi var ute i går, så var det ei som klapset mannen min på rumpa. Gadd ikke så si så mye på det, for det er ikke så farlig.

Men så plutselig tok hun en hånd på hver rumpeball og knadde skikkelig.

Hun vet han er sammen med meg, og har barn.

Da måtte jeg bare si ifra. Tok tak i hendene hennes, og sa: "Sånt gjør man ikke. Det er veldig respektløst."

Hun ble skikkelig overrasket, for hun så ikke at jeg var der. Unnskyldte seg fælt flere ganger.

Ble irritert på mannen min også, som ikke sa noe selv. Men han var så full at han merket det ikke. Han stod med ryggen mot henne, og pratet med en annen kamerat.

Jenter!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå gud jeg hadde klikka i vinkel! Og det hadde sambo og(han har opplevd det).

Skjønner ikke hvordan jenter tror det er godtatt å gjøre sånn

Skrevet

Ja, og så når du er tilstede og hun VET han har kone/dame....

Skrevet

Jeg tror jeg heller hadde brukt en annen tone og sakt: "Kjenn godt etter nå, for det der er noe du aldri får kjenne igjen".

Skrevet

Kjenner jeg meg selv rett,så hadde jeg stelt meg bak den kjerringa og knadd henne på rompa:)

Skrevet

Hehe... Hadde ikke lyst til å ta på rumpa hennes, den var ikke noe fin. ;)

Skrevet

Hehe,, er vel ikke så farlig når han ikke engang merket det......

;)

Skrevet

Nei, ikke ang han, men hun burde klare å styre seg. Vet han er fin altså, men det betyr ikke at hvem som helst kan ta for seg...

Skrevet

Drittkjerring altså!!

Skrevet

Billig og frekt.

Også lurer jeg på HVORFOR jenter kan gjøre slikt på gutter, dersom en mann hadde stilt seg bak en gift dame (eller egentlig hvilken som helst dame) og knadd henne på rumpa, hadde det vært HELT uakseptabelt.

Men damer derimot kan drive å klå på og antaste gifte mannfolk, æsj.

Skrevet

Hehe! Dødsteit!!

Men helt ærlig; personlig hadde jeg NEPPE ofret hverken aggressjon, tanker eller kommentarer på ei sånn tåpelig skrulle. Det er jo HUN som driter seg ut i dette tilfellet?

Og her regner jeg med at mannen min hadde hatt en passende kommentar på lager til henne, han er rimelig slagferdig selv;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...