Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 jeg har lyst til å ha sex med en jeg har data mye med tidligere.. men har dumpa han flere ganger fordi jeg har hatt lyst til å prøve med barnefaren.. Vi har ikke kontakt i dag, men har lyst å spørre han om han vil ligge med meg. Eneste er at jeg ikke vil såre han fordi jeg vet han hadde sterke følelse for meg.. Bør jeg ta meg i det og droppe å spørre han??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Send en sms: Vil du dyppe blodbamsen din i pelsburgeren min? Dere humper litt, jadajadajada, problem solved, og du kan legge andre innlegg ut med andre voldsomme problemstillinger. Lykke til!
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Ta en kaffe med'n og se om han fremdeles er forelska. Om det har gått over kan du med god samvittighet pule'n - om det ikke har det er det litt i slemmeste laget.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Vi er veldig tiltrukket av hverandre, og har hatt det helt fantastisk sammen uten at vi har hatt sex også. Jeg er vel i bunn og grunn veldig forelska, men vet at vi ikke kommer til å leve sammen... Det har vært mye frem og tilbake, og sist fikk jeg klar beskjed om at jeg ikke skulle såre han mer.. Så da er det kansje greit at jeg lar være å ta opp kontakten..:-/ (selv om jeg vet at vi innerst inne vil begge to) HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg skjønte ikke helt hva du mente i det du skrev. er du i et forhold hvor du ikke trives,har et barn med en annen(han du sier er barnefar) og ønsker å treffe barnefar igjen? (beklager om jeg ikke skjønte,men hadde litt problemer med formuleringen din) Vil bare hjelpe. Klem
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Hehe, beklager dårlig formulering :-D Altså, jeg er singel. Jeg brøt opp med barnefar og fikk meg ny kjæreste. Den nye kjæresten hadde jeg det veldig fint sammen med, men vet at det ikke kan bli noe på sikt. Barnefaren ville veldig gjerne prøve på nytt, så da måtte jeg *dumpe* min nye venn til fordel for å ordne opp i min familie. Nå er jeg singel igjen da, og vil ha sex med han jeg dumpa, og det tror jeg kansje ikke han setter pris på :-P Jeg vet ikke da, men veldig usikker på om jeg skal spørre han. ( litt fordi jeg vet jeg har følelser for han, men ikke vil leve sammen med han) Hehehehe, mulig dette ble like forvirrende. Men jeg har så lyst til å ha sex med han, for han er heeelt fantastisk. Tenker på han hver gang jeg koser med meg selv! HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Hvorfor vil du ikke leve sammens med han? Hvordan kan du vite at han er helt uaktuell når du har følelser for han?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Ja si det... Han nye kjæresten spurte meg mange ganger om hvorfor det ikke ville gå, når vi var så glade i hverandre. Jeg tror jeg er veldig redd for å involvere med i en ny, tilfelle det går dårlig igjen. Han bodde hjemme veldig lenge, og økonomi er ikke hans største side. Jeg vil ikke si at jeg er ute etter en med mye penger, men jeg vil ha en som har orden på penger! Det syntes jeg er ganske viktig. Vet dessuten at han e veldig lat, noe jeg ikke vet om jeg takler i lengden. ( det å aldri få noe gjort) Det er mange ting, men han er god og var villig til å gjøre alt for meg og min datter. Jeg har vært veldig forelska, og er redd det ikke funker når forelskelsen går bort. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå