Gå til innhold

jævla drittvær og alt annet teit...............................

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig dårlig humør i dag...

ungene bråker, og jeg blir sur på dem, gubben sitter på rævva og gjør ikke noe, selv om han har et tak som skal gjøres ferdig og rekkverk på veranda og sette inn to nye inngangsdører....

jeg har vaska opp, satt på klesvasker og tørketrommelen...

rydda litt rundt og han sier bare til folk når vi snakker om sånt at han har så mmye å gjøre ute på huset han.... så han får ikke hjulpet til inne.

men han gjør ikke en dritt ute heller..

han har sagt han skal være ferdig innen 30 års feiringa hans... som er om 5 uker.... og er han ikke det tror jeg ikke jeg gidde å være her.....

har mest lyst til å reise fra hele familien min og bare ha meg selv å tenke på..

ikke trives jeg på jobben for tida heller...

ikke lyst til å gå.. bare lyst til å være hjemme og slappe av og sende unger og mann i barnehage....

har lyst på flere barn, men det vil ikke mannen. men så har jo ikke vi noe kontakt heller for tida da.. så det kan jo ikke bli noe baby ut av det...

fanes jævla p-piller som gjør meg enda mer sur enn jeg pleier å være... alt er bare kjipt. orker ikke dette mer...

sorry.. det høres sikkert helt teit ut. men jeg klikker snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan ha en klubb sammen vi to:)

Høres ut som en lik familiesituasjon:) Send meg en pm, så kan vi klage i lag. Men akkurat nå skal jeg gjøre litt husarbeid og litt annet, mens de er ute og babyen sover.

Skrevet

Offda, det hørtes ikke greit ut nei. Jeg kan faktisk ærlig si at jeg føler med deg, for dette her er noe jeg kunne ha skrevet selv.

Helt siden jeg sluttet i mammapermisjonen i februar, har vi hatt det sånn. Jeg har måtte gå i en jobb jeg ikke trives i, og gubben er lat, og gidder ikke hjelpe til hjemme.. og jeg er sur og kjefter på mann og barn støtt.. og får dårlig samvittighet for det.. osv. osv osv..

Ikke lett å ha det sånn. JEg har også mest lysst å være hjemme å slappe av, og hive ut mann og barn innimellom.

Vil bare si at jeg skjønner godt at du føler deg sånn. Og det har du all grunn til. Kanskje dere burde snakke ut om ting, og du forteller ham hvordan du føler det, uten å bli sint og kjefte.. men å si det på en forsiktig måte? Jeg og gubben har for første gang klart å snakke ut om ting sammen, og blitt enige om å skjerpe oss begge to. (selv om han sikkert tror at jeg er værst, og jeg tror at han er værst.. he, he!)

Nå har vi inngått en avtale. Han har fotalt meg alt han irriterer seg over meg, og jeg om alt han irriterer meg med. Så nå skal vi prøve å skjerpe oss begge to.

Ting har gått mye bedre frem til nå iallefall..

Håper det går bedre etterhvert for deg og dere!

Lykke til :-)

Klem fra meg

Skrevet

takk for det

vi har et par runder med sånne utblåsninger i perioder vi også..

det det alltid kommer til da er at han blir sur og ikke gidder å gjøre noe fordi vi ikke har sex................ han skylder alltid på det..

og jeg får jo ikke mer lyst av å ha en sånn situasjon da.......

men det ser han ikke...

men, men....

Skrevet

det der med sex'en hørtes veldig kjent ut.. he, he :-) Typisk mannfolk :-)

Jeg har også prøvd å forklare gubben at når jeg må gjøre alt husarbeid og ta meg av ungene selv, så har jeg lite energi til sex om kvelden.

Det forstår han selvsagt ikke.

Men der må dere bare inngå en avtale også.. Hvis han hjelper til mer hjemme, så får han mer sex :-)

(og jeg har funnet ut at til mer sex vi har, jo mer sex vil jeg ha også. Har nemlig ikke hatt så veldig sex lysst etter at vi fikk barn, noe jeg fremdeles sliter en god del med.. Men jo mer sex man har, jo mer vil man ha :-)

Kanskje det kan hjelpe at du bytter prevensjonsmiddel? Og hvis du har mulighet, kanskje bytte jobb? Vet det ikke er lett.. men det er jo VELDIG viktig at vi har det bra med oss selv også, for at vi skal kunne ha det bra med andre. Tenk på deg selv først og fremst. For hvis du har det bra med deg selv, så vil du få det bedre med familien din, og de vil få det bedre med deg :-)

Lykke til :-)

Skrevet

ja et det er sånn som du sier...

gruer meg også fordi jeg har gått opp fra 80% jobbing (med en dag i uka fri) til 100% nå..... og jeg hadde mer enn nok å gjøre med huset før....

har 100% fast jobb, og vet ikke om jeg tør ofre det for vikariater.. er vanskelig å få 100% og i hvertfall fast jobb i sfo/barnehage... har søkt på alt som har vært ledig. og jeg har nå 7 års arbeidserfaring og fagbrev, så burde være litt ettertraktet da.. men de kaller meg ikke inn på intervju engang..

Skrevet

...men nå kommer det iallefall et snev av sol:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...