Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 tar min sønn på 2 år skade av det? prøver å ha de det dagene han ikke spiser middag med oss(lørdager ol)men noen ganger blir det slik.Vi er potet leie både gubben og jeg,så vanskelig å finne alternativer hele tiden.
mai mammaen til to Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 hva deres spiser til middag som ikke han kan spise da? her spiser snuppa det samme som oss...men om vi skal spise middag seint på kvelden, så lager jeg gjerne en suppe ev pasta til henne.. hun liker godt de ferske pastaene med skinke biter inni..de tar 10 min å koke... og hun syns de er veldig gode.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 altså,han spiser det samme som oss.Vi prøve å ha pommefrites de dagene han ikke spiser med oss.(altså jeg og gubben)
♥maxen min♥ Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Hva med ris, pasta, spennende grønnsaker, avokado? El fiskekaker og gullerot?
firemerkersmør Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Han har i hvertfall ikke godt av det, og det har ikke dere heller
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Tror dere må se på kostholdet totalt. Jeg ville ikke abefalt pommes frites til en baby/barn 2 ganger i uka. Husk at det er frityrstekt...alle vitaminene er borte og potetene er full av mettet fett og transfettsyrer. Små barn skal vokse seg sterke, sunne og store, de trenger vitaminer og sunne fett og proteinkilder for å utvikle seg som de skal. Kan dere ikke ha feks frossen grønnsaksblanding i frysen som dere koker opp og gir istedenfor chips da? Gutten vår syns det er digg. Spesiellt amerikansk blanding som inneholder små biter av gulerot, mais og grønne erter som han kan konsentrere seg om å stikke gaffelen i eller balansere på skjeen. som oftest ender han opp med å spise med fingrene da, men . Frosne grønnsaker er jo kjappt å lage og er nesten fullverdig til ferske.
mamma og my Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Ingen har godt av det, hverken store eller små. Hva med stekte poteter, potetmos, couscous, ris, pasta, stekte grønnsaker, salat m m som tilbehør?
Mirakeljenta08 Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 tror nokdere må se på kostholdet. ikke mye som skal til. jeg har en ikkematglad i gutt så vi har prøvd alt. så prøv noe spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå