camosilla Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Når vi var på UL, sa jordmora at morkaka lå så langt ned. Hun lurte på om jeg har hatt mye blødninger også, men her har det ikke kommet en dråpe hele svangerskapet. Ble litt bekymret egentlig, selvom hun ikke sa noe mer om det. Kjenner også ofte press ned mot underlivet og har litt vondt der når jeg tisser avogtil. Noen som har opplevd noe av det samme som meg, eller har en forklaring? Er førstegangs jeg så det blir jo nytt dette...
ellesant Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hei. Tror ikke du skal bekymre deg for mye, det som kan være en ting senere er om morkaka ligger i veien for barnet når det skal ut. Men det kan jo hende den blir der den er, og de følger jo med, så ikke tenk så mye på det du! Dersom morkaka legger seg i veien for barnet blir det KS. Ikke noe big deal vil jeg si. Men dersom du er bekymret så snakker du med legen din eller jordmoren din om det. Bare ring, de skal ha tid til å snakke med deg!
camosilla Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Takk for svar! Bekymrer meg ikke sånn inmarri, men det ble jo til at jeg tenkte på det litt... Skal til jordmor 20 aug. så da skal jeg spørre. Er jo ellers i fin form, så jeg venter til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå