Gå til innhold

Kaving og grynting på natten.. :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi snart en mnd gamle jente ligger og kaver dvs. vifter med armer og bein og grynter noe alldeles voldsomt om natten med øynene igjen. I natt holdte hun på sånn fra 4 til 5, så jeg tok henne til slutt opp og gav henne mat for jeg visste ikke helt hva hun ville egentlig.. Men når øynene er igjen da sover de vel egentlig eller? Hva er best å gjøre, bare la henne holde på..? Synes det virker så fryktelig slitsomt for henne også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn gjør gutten min også! han er ti uker nå, har holdt på nesten siden han ble født... jeg lar ham ligge jeg, for han faller som regel til ro igjen etter en stund, og når jeg tar ham opp virker han litt misfornøyd med det... det virker nesten som om han drømmer eller noe syns jeg, men vet ikke da... lurer egentlig litt på hva det er?

Skrevet

Akkurat sånn er gutten min på 8 uker også. Jeg prøver å la han ligge, og finne roen igjen selv. Men iblant orker jeg ikke å høre på det, og tar han opp og gir pupp:-) Vet ikke hvorfor de gjør det jeg heller... Men her har det blitt litt mindre av det i det siste. Det gir seg etterhvert.

Skrevet

Gutten min gjør dette når han har luft smerter i magen.

Skrevet

Småen gjorde og det ofte når han var under 2mnd. Det var somregel alltid en rap som lå å plager han.

Tok han opp og rapet han, så sovnet han rolig igjen.

Skrevet

Det kan vell kanskje være litt individuelt. Jenta mi på 7 uker blir sånn når hun er overtrøtt.

Skrevet

Når mine holder på sånn (snart en måned) er det som oftest noe som skal ut, enten den ene eller den andre veien. Mest gutten vår som holder på sånn, men hvis jenten ikke får rapt ordentlig kaver hun også.

Skrevet

Slik er jenta mi også, blir 12 uker på tirsdag. Inatt holdt hun på fra 4 og ut natta. Hun får både rapa og virker tilfreds med alt, men er en 'helt' til å kave i søvne. Og jeg får ikke sove når hun driver på slik!! Ender ofte med at jeg tar henne opp og legger henne sammen med meg i senga for hun roer seg somregel der. Men inatt funka d ikke. Så jeg har så og si vært våken siden 04 inatt :P

Skrevet

Min datter er 9 uker og gjør også dette. Men jeg bruker legge hånda mi oppå henne for å holde henne "fast" med en lett hånd. Dere kan også legge dem oppå et babyteppe og pakke dem litt stramt inn i dette. Det funker veldig bra for oss. Det var helsesøster som viste meg dette, og ei venninne av meg hadde lært det da de lå på barsel. Men alltids lurt å sjekke om det er en rap som skal opp, for det kan være det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...