Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i 4. pp nå, har IKM ca 20. august. Vi har hatt oss en del i det siste, og nå har jeg ordentlig mensenmurringer i magen, og det har jeg hatt konstant i flere dager. Trodde jeg var dårlig i magen, men er litt hard i magen også, så ikke kommet noe ut (beklager detaljerte forklaringer...) og så har jeg en merkelig følelse nedentil, rundt skjedeåpningen, ikke kløe, men bare en litt merkelig følelse, som f.eks. når jeg kniper så kjennes det bra ut. Har også hatt ømme pupper noen dager. Sitter og lurer litt på om vi kanskje har skutt blink, men er liksom ikke helt vant med dette da jeg aldri har vært gravid før... Er det noen som har hatt lignende følelser?? Tør ikke håper på noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke gravid så jeg kan igrunn ikke svare... men 8 dager før ikm er vel litt tidlig å kjenne noe.. egget har vel ikke festa seg ennå og kroppen vet ikke at den er gravid.. men hvis du har hatt el tidlig så kan det jo vere at det stemmer da.. eller har jeg selv masse symptomer mellom el os ikm, så jeg stoler ikke på symptomer i det hele tatt... men uansett lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...