Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 er det noe jeg trenger å bekymre meg for? eller kommer det av seg selv snart, vi gjør det emd han hver dag men neida han vil helelr leke runt og undersøke. han e r13 mnd
mai mammaen til to Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 du trenger nok ikke å bekymre deg.. snuppen her begynte med det da hun var 8 mnd..men det skjedde sånn på en dag..så kan hende han kan det i morgen plutselig..
gærne ko Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Hehe, er vel bare meir spennande for han å leike seg og undersøke. Min gut lærte å vinke når han var 12 mnd. Er 14 mnd no, og vil ikkje/kan ikkje klappe. Ikkje noke eg er bekymra for...
Mirakeljenta08 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 han har vel klappe litt men ikke noe interessert i det så er vel ikke noe i veien emd er veldig opptatt av denne spennede verden
gærne ko Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Ja, sånn er det her og. Er høgt og lavt så lenge han er våken. Masse meir spennande enn å sitte på fanget til mamma og lære å klappe... Får knapt sunget en strofe av klappe søte før han er vekk. Hmmm, kan jo og ha med sangstemma mi å gjere. Hehe!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 min gutt klappa ikke før han var 13mnd.. det var faktisk på et gatekjøkken..vi hadde vært inom og kjøpt is, og når han skulle ut så strevde han litt med å kåmme ned trappa.. da han endelig var nede var det ei jente som satt sammen med en ungdomsgjeng som klappa for han.. han ble sååå stolt, og begynte å klappe selv også) så ja.. plutselig en dag kommer det:o)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Hva er "klappe rikke"? Har hørt om "klappe klappe søte", men ikke den.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 kan nevnde det for deg at det er en skrivefeil men er vel rettskriving i norsk så beklager. skal så klapper ikke. sorry
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 tror det er noe galt med tastaturet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå