pikabuu Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Skal ha bursdag om noen dager og lurer på om dere har noen tips. Tengte at jeg skulle invitere barselgruppen en dag. Og familie og venner på selve dagen. Hva serverte dere til barna? og di voksne? Gjorde dere noe spesielt? noen andre tips kansje? =)
mai mammaen til to Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 i barne besøket serverte jeg frukt, pølser og kake til barna... og rundstykker med pålegg til de voksne... vi lekte og koste oss.. veldig kjekt..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Vi har bestemt oss for å ikke ha "barnebursdag" før han skjønner noe av det...synes rett og slett det blir for voldsomt for han. Så her skal vi ha den nærmeste familien..med kake, hatter og gele m.v..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Vi hadde ingen barneselskap, bare oss voksne og barna til søskna mine. Vi serverte gryterett, og til dessert, så hadde vi kaker gele, frukt og lignende. Blir nok mer ut av selskapet når jenta vår fyller 2 år.
snart4barnsmamma Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 På 1 års dagen til dattra mi serverte eg pølse i brød..og sjokoladekake og is ....Det samme gjorde eg på 2 års dagen!! Hadde 4 venniner med baby dagen før bursdag...også hadde me familie på selve dagen!! Veldig kjekt!!
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Vi hadde bare familiebursdag, men måtte gjøre litt "barnslig" ut av den likevel! Det var jo 1 års dag vi feiret tross alt! Serverte først pai. Etterpå hadde jeg laget bamse-sjokoladekake og muffins (pyntet med masse fargerike smarties) Hadde også laget et 3 etasjersfat med oppskåret frukt og sjokolade. Veldig koselig dag!
Lykkelig m@mm@ Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Vi hadde koselig familiefeiring på selve dagen med kaker. Dagen etter hadde vi barneselskap med 7 andre smårollinger (venners barn). Det var iallfall veldig stas for mor ( ordne søtt rosa bord,bake og pynte kake osv..) - og jeg tør påstå at det også var stas for jenta mi...hun elsker folk og mye som skjer! Jeg serverte pølser i brød ( til store og små), sjokoladekake og skoleboller.
321 Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 vi skal også feire 1 års dag snart, men vi hadde tenkt til å droppe pølse eller annen mat. Bare ha kake og frukt. synes dere det blir dumt? er jo bare en liten stund bursdagen skal være (barnebursdag)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Vi hadde ikke mat.. "bare" Boller med eplefyll, marsipankake, gulrotkake, appelsinfromasj med jordbær, druer og banan biter inni.. vi hadde familieselskap.. yngste var 13år bortsett fra bursdagbarnet da
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 vi hadde babygruppen og venners barn i barnebesøk med pølser og is og muffins:-) noen dager før dagen . på bursdagen hadde vi familiebesøk om formiddagen med bursdag i tankene , og en del av familien ble til middag og rakettoppskyting for lillegutt født 31.12 :-) om kvelden . skjedde masse på dagen men det kommer det alltid til å gjøre når man blir født en slik dag men han hadde det kjekt tipper det blir stas oppover årene når det blir bursdagsstjerneskudd og xtra raketter for han:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå