Learning to fly Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 jadda, hannes oppgave er å lage middag i helgene. Stort annet enn det gjør han ikke, om så ,så blir jeg positivt overrasket. I går kveld så planla han at han ville ta barna med på en tur i skogen i dag. Hurra ,tenkte jeg. Nå er klokka snart tolv. Gubben har diabetes, ikke spist frokost enda, og ungene har lyst ut på tur. Hva gjør han , jo de må fint vente til han har sett ferdgi tv programmet sitt. Ok, ti minutter. Han spiser ikke mat,,,,ojoj, lavt blodsukker i vente...Jeg sender med ungene noen brødskiver i handa, for de er litt sulten før turen. Jeg gir en til gubben også. Så kommer den mega vanlige talen...: "ja, da er vel du ferdig med middagen til vi kommer tilbake da". Ja, når skal vi ha middagen da, kl fire som vanlig? spør jeg. "ja, noe slikt" svarer han. "Ja, men dere går vel ikke fire timer på tur vel? Sier jeg, (tenker att han har kun en skive innabords, ingen mat og drikke med....) "Ja, vet nå ikke vor lenge vi skal være borte jeg..." sier han. "Det tar vel bare en times tid vel, og middagen bruker nå man ikke fire timer på å lage?" svarer jeg. For han kan vel lage middag likevel. Jeg skal rydde ett bombet hus!! Dette er sånn typisk han. Dette er faktsik første gang han går på tur med ungene alene, sjelden med oss ellers også (kanskje en gang pr år). Og pga att han går en tur med ungene, ja da må jo jeg ta meg av både hus, baby og middagslaging, for da har jo han gjort sin del...blææææææ Han er sååå lat og jeg er inne i en periode jeg irriterer meg grønn over dette. Jeg kan gå og ordne i huset, gå turer med ungene, hjelpe de med alt mulig, osv, mens han ser på tv og lager middag. Det er liksom hans dag når han ikke er på jobb. Æsj æsjæsj æsj, trykker hardt på tastene for å få sinnet ut!!!!!!!
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 huff da... men det er vel godt å få det ut? her er det litt motsatt.. min mann gjør altfor mye, før eg når å stoppe han. når eg sett emg ned å skal gi mini grøt, der er han i gang å vaske badet. å da skulle eg gjøre det, etter å gitt mini mat, men han gjør det når eg ikke har muligheten, bare fordi han mene eg gjør for mye her... å han vil bidra.. men prøv å prat med han? har du prøvd å si at nå irriterer jeg meg over deg. prøv å la vær å irritere meg? eg måtte si til min kjære, da eg gikk gravid, å var hormonell som bare det, at nå irriterte jeg meg over hans mor, å ikek ville dra dit mer.. så da dro han dit alene, å sa jeg sov.. når eg irritere emg over han, så sir eg, no er du irriteranes. slutt å irriter meg, eller ligg unna meg inntil videre.. det hjelper! for menn er avhengig av kvinnelig kos....
Learning to fly Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Ja det er godt å få det ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå