Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Magen min begynte å bli synlig rundt uke 12-13, og nå er jeg i uke 18. Den har vokst de siste par ukene, så var det som om den stoppet opp og bare ble rundere i steden for større. Nå er det akkurat som at den har stoppet helt å forandre seg, blir verken større eller rundere. Noen flere som har vokse-stopp i magen?
de tre bukkenebruse Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 hei:) jeg følte det også slik,men da søsteren min kom hjem etter en uke i syden så sa hun å harregud så du har vokst på en uke hehe... så jeg tror nok det er det at vi ser magen hver dag og ikke legger slik merke til at magen vokser:)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Synes det samme som deg HI,men som trine86 sier så er de sikkert fordi vi ser magen hver dag og ser ikke forandringene så godt. Jeg har fått det med at jeg tar på meg den dongeribuksen som passet lengst for å se hvor knappen ender nå på magen,gjør dette med noen dagers mellomrom og ser av og til forandringer,ellers så går jeg jevnlig på vekten nesten med en gang etter at jeg har stått opp for å se forandring i vekt. Jeg har vanskelig for å legge på meg til vanlig så når jeg har gått opp så vet jeg at det er fordi jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå