moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Trimdebatten er jo mer eller mindre DØD ser jeg, så jeg lurer på om det er flere enn meg som forsøker å få inn litt trim/trening i hverdagen? Hender jeg trenger litt motivasjon nemlig Kanskje vi kan pushe hverandre
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Ja, jeg gjør ) Hva trener du da? Jeg sverger til treningsstudio - styrketrening og spinning (er instruktør). Prøver å få til 3-5 økter i uka (inkl. de timene jeg har selv altså..)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Samme her. Mest treningsstudio. Spinning og styrke er d mest av nå. Pleier å trene bodypump, men pga KS må jeg vente enda noen uker før jeg melder meg på d igjen. Liker også å sykle ute, og å gå i marka/fjellet. Men d tar jo lengre tid da, så er ikke så lett å få til med bittesmåttis i huset. Vil også gjerne trene 3-5 dager i uka, men er et puslespill iblant
Vesle mor Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg trener også på treningsstudio. Det går i spinning/jogging/stepp stram opp. Og litt vekter etter en time kondis.. prøver å få til minst 3ganger i uken. Er fornøyd da, fordi jeg er aktiv i jobben hele dagen også... Trener sammen med mannen min på ettermiddagen,og barna er i barnapassen..(er med barna på jobben hele dagen) Ellers er vi ute å leker med barna på ettermiddagen og går mye tur i skogen, bruker da bæremeis...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Prøver å få til minst 3 ganger i uka. Går på treningssenter og helt da body pump og step.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeg trener styrke og poweryoga (liker best pilates, men timene passer ikke inn i timeplanen min). Får som regel til 2 ganger i uka, men burde kanskje hatt en til? Skal prøve å se om jeg kan få trent litt på dagtid når storebror begynner i barnehage, nå trener jeg alltid på kveldstid etter at ungene er i seng.
ejiec++ Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Jeg har en lateral tigh trainer hjemme som jeg går på i raskt tempo en time hver kveld+sit ups.
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 har som mål å trene litt hver dag, men får foreløpig bare til 2 ganger i uka... men har kutta ut godteri og brus på ukedagene.. men hadde det sånn fra jul til sommerferie også, og gikk bare opp i vekt.... så min motivasjon er ikke helt på topp..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Ja. Tidligere var det treningsstudio og svømming. Nå har jeg ikke jobb eller penger, så nå er det trille tur, sykle tur eller trene littt på stepperen min hjemme. Og selvfølgelig sit-ups regelemessig 3 ganger ukentlig + litt små vekter på armer og skuldre (er svak i armene). Målet mitt er aktivitet 3 ganger i uka. Da er jeg fornøyd. Trenger fridager mellom kjenner jeg. Og jeg liker å variere aktiviteten litt, ellers blir jeg lei. Elsker å svømme, skal gjøre mer av det når jeg har penger igjen. Gå- og sykkelturene tar vi lillegutt med på også, veldig hyggelig. Jeg har to prinispp: 1. Variasjon - jeg orker ikke om det blir kjedelig, så dette er viktig for meg 2. Avstressing - mener at jeg både skal slappe av med aktiviteten og kose meg og at jeg liker å kunne gjøre ting sammen med restne v familien min uten stress. Aktivitet trenger ikke være stress mener jeg, litt mot sin hensikt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå