Gå til innhold

heisann


nr 2 i oktober?

Anbefalte innlegg

her var det ikke mye aktivitet enda...

 

Henny Sofie ble født med keisersnitt den 6.8. hun var 4196 gram og 52 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Gratulerer så masse!! Ser du fikk baby samme dag som meg :o)

Frederick var 4320g og 51 cm. han kom 2 dager etter termin.

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, nå kommer jeg ogå inn her. lucas ble født 11.08. 9 dager over termin. 50cm, og 3340g.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Jeg fikk en datter den 9 august. Hun ble forløst med keisersnitt. Var 52 cm lang og 3442 g. Hun skal hete Aurora. Vi har vært hjemme i to dager nå. I dag ar jeg på helsetasjonen og veide henne. Hun vokser og har det bra:-)

 

Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå oppdaget jeg også dette forumet.

Fikk en gutt 4.aug.

53 cm og 3420 g.

Nå koser vi oss hjemme sammen med mannen min. Veldig glad for at han har vært hjemme disse 2 ukene etter fødsel, godt å være to om alt det nye.

 

Bor i søndre Akershus, hvor er dere fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Melder meg inn her jeg å da ;o) Marina kom til verden med hjelp av keisersnitt den 13.august og var 3700gram og 51cm...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Da har vi samme fødselsdato på knøttene våre! Marius ble også født 13.august! Han kom til verden 13 dager før termin, og var 49 cm lang og veide 2929 gram! Har uheldigvis litt ammeproblemer, men jeg pumper og gir flaske, så Marius spiser masse alikevel! Litt extra strevsomt å drive på med pumping og flasker, men sånn ble det nå bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen! Oppdaget ikke denne klubbsiden før i dag jeg... Jeg fødte lille Olai ved sykehuset i Tønsberg 12.august, 9 dager etter termin. Hadde vannavgang kl 0100, men ingen rier før etter nesten en time. Dro til sykehuset og ble undersøkt kl 0500 (hadde egentlig fått beskjed om å vente med å komme til sykehuset til kl 0800, men riene kom så tette og var så harde, så vi ble enige om å dra inn for en sjekk); hadde da 6 cm åpning, og kl 0656 var han ute - fort og greit:o) Nå har vi vært hjemme i 2 uker, og må si jeg er kjempeglad for at samboeren min har vært hjemme disse første ukene! Han har vært kjempeflink, og tatt de fleste bleieskift. Lille Olai har også hatt/har litt magevondt, og da er det godt å være to som kan dele på å gå og gynge og trøste. Jeg har veldig mye melk, men har slitt fryktelig med såre brystvorter; åpne blødende sår - antagelig pga feil ammeteknikk allerede på sykehuset (fikk dere noen tips på sykehuset om god ammeteknikk da dere startet ammingen?). Begyner heldigvis å bli bedre nå, men har vært ganske hardt....

Håper alt går bra med dere alle sammen, ha en finfin dag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin kom til verden 14.08 13 dager over termin. Ei stoooor jente på 4694 gram og 54 cm lang. Riene startet 0600 og jenta var ute 22.50. Lang og hard fødsel, men klarte meg uten epidural så verre var det ikke. Og alt er jo glemt nå:)

 

Vi har vært hjemme halvannen uke nå og alt går veldig fint. Spiser og sover godt. Jeg ble sydd veldig mye ettersom hun var så stor, så det har vært veldig greit å ha sambo hjemme! Takk gode gud for flotte fedre:)

Men nå greier jeg å sette meg de fleste steder uten å skjære grimaser og gåturene er ikke lenger en plage. Begynner hos fysioterapeut neste uke og det gleder jeg meg til!

 

Bor i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er jeg som er mamman til Agnes, verdens nydeligeste jente seff=) hehe, vi har vært hjemme en uke idag og alt går strålende! Hun ammet bra fra starten (rakk nesten ikke og bli sår engang) og legger på seg og sover som hun skal.

Hun veide 4112 gr 52 cm lang.

 

Fødselen var kjapp og grei, klarte meg med samboer, dusj og lystgass=)

Nå har jeg bare litt vondt etter stingene og rart nok etter lokalbedøvelsen... hmmm?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Oppdaga ikkje dette forumet før idag!! Jenta vår kom dagen etter termin, 5 august!! var 3470gram og 50 cm!!! Vatnet gjekk kl 19 lørdagskvelden, jenta var ute 8.30 søndags morningen!! hadde hatt rier heile lørdagen, men var ikkje heilt regelmessige!! var ein hard nok fødsel.. Tok ho med sugekopp tilslutt, revna ein del i tillegg til det eg vart klipt!!

 

Jenta var frisk og rask!! No koser vi oss heime.. litt problemer med amming, så gir mme i tillegg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...