lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 typisk!!! åsså skal eg t oslo om 3 daga, uten bankkort... herregud!!!!! faen!!! så nå må eg gjennom de mølla med politianmeldelse, forsikringsoppgjør osv osv...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Du har ikke bare glemt den et sted da? Eller, kanskje en av ungene har tatt den? Her henter lille lommeboken til pappa hele tiden, tar ut småpengene og legger de på sparebøssa si;) Kanskje den har kommet bak eller under en kommode? I bilen? I en jakke?
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 nope, la oss si det sånn, at eg hadde den med inn på butikken igår, men ikke ut... har ringt han som har butikken, å han sku se idag der, men regner emd noen har falt for fristelsen å ta den, da eg hadde masse tusen kr i sedler der... så har ringt å sperra kortet nå, å bestilt et nytt, emn det kommer jo aldri fram på 3 dager nei.... huff, så teit dette skulle komme nå!! pengene mine er jo borte, som eg sku ha med til oslo!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ahh, så kjedelig!! Da er det ikke umulig at finneren har falt for fristelsen nei, dessverre:( Men det er jo fortsatt håp! Kanskje den har havnet et sted der ingen har sett den og at eieren av butikken finner den:) Skal krysse fingrene:)) Du har ikke reiseforsikring da? søsteren til samboeren min mistet lommeboka si, og ho fikk tilbake alt fra forsikringen. Spørs sikkert litt hvordan forsikring du har, men det er kanskje verdt og sjekke opp:)
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 skal skrive mer inn her, når han butikkmann ringe meg tilbake, om han finn den el ikke. men d e vel lite sannsynli da...
1881 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Huff ikke mye morsomt, men jeg skjønner aldri hvorfor folk tar ut flere tusen kroner når de har minibankort og skal ut og reise? Selv har vi alltid visakort i reserve hjemme hos oss og jeg har aldri mer enn max 500 kroner i pengeboka. Får håpe de finner den, eller at finneren ringer deg snart og sier den er funnet.
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 grunnen til jeg hadde så mye penger der, var for jeg akkurat hadde fått dem hos pappan min, i feriepenger.. ellers så bruker min lommebok å være meeeeeget tom....
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2007 JAAAA!!!! han på butikken fant den - den lå enda i barnesetet i handlevogna!!! tenk!! ingen som hadde sett den i det hele tatt der, enda vogna sto rett ved inngangen på butikken!!! så no er den i god forvaring her, å skal ligge helt i ro, helt til onsdag når eg skal reise.. tar ingen sjangsa!!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Så bra, gratulerer=)=)=) Eller noe sånt... Ikke legg den ifra deg igjen da=)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Oi! Snakk om flaks! Puh - så bra! Jeg "mista" lommeboka mi i vinter, jeg, og den var borte i omkring 2 uker... Den hadde gjemt seg under seter i bilen, og hadde nok sklidd litt fram og tilbake, og gjemt seg under og bak... For fy fillern, så mange ganger som jeg hadde lett under de setene...
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2007 nei er du gal!! nå skal den forsvarlig voktes fram til onsdag :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå