Gå til innhold

dere som ammer og bruker eller har brukt cerazette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

merket dere noe på sexlivet? Litt flaut spørsmål, men føler jeg er litt anonym her. Jeg begynte med cerazette for to måneder siden, og mistet all sexlyst med en gang....føler meg helt tørr, og greier ikke sex. Synes dette er trist! Vet ikke om det er pillene eller ammingen eller en kombinasjon, men alt ble mye verre etter at jeg startet med pillene. Dette er mitt tredje barn, og jeg har aldri brukt prevensjon mellom barna og heller ikke hatt dette problemet før. Jeg kjenner kroppen min så godt at jeg vet når jeg har eggløsning, så jeg har blitt gravid når vi ønsket det. har lyst å slippe prevensjon nå også, men pga alvorlig bekkenløsning med siste barn....er jeg redd for å bli gravid igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ammingen som gjør at man blir tørr. Sexlysten blir også laber, og det er Cerazettes skyld. Jeg ble et helt nytt menneske nå som jeg har sluttet med pillen. Jeg føler faktisk at kroppen har blitt fri, og jeg kommer aldri noensinne til å bruke p-piller igjen!! :-)

Skrevet

ja det er fantastisk godt å slippe å bruke noe. Jeg har aldri hatt det bedre jeg heller....men det var den gang da:-)

Skrevet

Jeg ammer og bruker cerazette...tenkte ikke på att det var grunne til liten lyst. Tenkte bare jeg var sliten jeg...Men det kan godt ha en sammenheng ja i forhold til de pillene ja!!

Skrevet

ja jeg tror i hvertfall det. Dette er mitt tredje barn, så jeg har jo ammet før, og aldri hatt dette problemet da. Jeg er overhodet ikke sliten, så det er ikke det som er feilen....tro det er den dumme pillen sin skyld!!!!

Skrevet

Jeg mistet all sexlyst med en gang jeg begynte med cerazette.Holdt i tillegg på å miste melka.Legen min sa at det var mange som mente at de fikk mindre melk av den pillen,selv om det liksom heter at den ikke påvirker melkeproduksjonen.

Skrevet

personlig føler jeg det er litt vaskelig å ha sex når jeg blør hele j***a tida.....

cerazettehelvete....

men rent bortsett fra det ar jeg like lysten som før.. var det som gjorde det så veldig frustrerende...

husker jeg nærmest blei rigid da jeg gikk på trionetta for mange år tilbake...

Skrevet

jeg blødde hele tida hver dag også. ikke godt å si om det var blødningene eller noe annet som tok lysten.

Skrevet

jeg mister all lyst når jeg bruker p-piller, p-stav og p-sprøyte. Uansett amming eller ikke.

Skrevet

nei det kommer lite godt ut av de pillene ser de tut for:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...