Gå til innhold

har skikkelig lyst på termin i januar 09 jeg!


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

skal begynne å prøve i april-mai en gang, alt ettersom hvordan terminen er... blir spennende! Gleder meg til å dele masse med dere!

 

hvis det går på første forsøk da.. er jo ikke sikkert i det hele tatt..

 

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei!

Da er vi to (eventuelt 4) som har tenkt samme tanken! :-) Men nå er det nesten så jeg ikke klarer å vente lengre! Er ferdig med studiene i juni, så om jeg blir gravid nå, så får jeg termin i juli en gang. Prøver ikke aktivt, men er nok litt uforsiktig (er det meningen, så er det meningen.. ;-)). Men hvis det ikke blir noe denne måneden, så venter vi til april/mai, for da rekker jeg å jobbe i 6mnd før permisjonen..

 

Klør i fingrene etter å komme i gang, gleder meg til å gå gravid og bli mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, det er veeeldig vanskelig å bestemme datoen/måneden for en fødsel!!! Ta det med ro og ikke stress og heng dere opp i tidspunktet! Da er det IKKE lett å bli gravid. Velkommen tilbake som gravide,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

det viktigste er ihvertfall og være positiv og optimistisk! hjelper ikke å gå rundt å tenke at det ikke kommer til å gå! gleder meg til spenningen i apil-mai! og håper vi treffes senere "prøvere fra mai 2008"!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei hei:) da er vi fleire som håper på ett januar nurk! Gleder meg til nye runde allt... Fekk ei lita jente som er 7 mnd no, men er klar igjen for neste:) Men må jobbe litt først... så vi får sjå kva tid det skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Akkurat det samme tenker vi! Vil ha et nyårsbarn, men for å sikre seg at det ikke kommer ut i desember, bør man vente til litt margin -i hvert fall ikke begynne prøving før april.

 

Vel, jenter, da får vi nyte litt fest og moro et par måneder til før vi setter i gang! Håper jeg får møte dere igjen i januar09-klubben! Hadde virkelig vært en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har også planer om januar 09!

Tenker å prøve i april/mai.

Har fra før en gutt født i januar, og det er en fin tid å få barn.

MEN, det er jo ikke sikkert at det klaffer!

Føler meg rimelig sikker, da mine to forrige svangerskap har kommet nesten av seg selv.....

Artig at det er flere som skal prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så rart- har vært overklar for baby lenge nå, men nå når det begynner å nærme seg prøvetid så begynner man å fundere litt. Er vi klare for dette allikevel? Vi er jo helt sikkert det, har bare måttet vente så lenge pga utdanning. Man er litt rar innimellom gitt.. ;-)

Hvordan føltes det egentlig å bli mamma for første gang egentlig? Blir livet snudd på hodet, eller er det bare en positiv berikelse? Å, er så mange tanker nå, samtidig som hodet mitt burde vært på avslutninga av masteroppgaven.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det er meg som har skrive innlegget over deg.

Jeg har jo to barn, på ni og seks. Men jeg ble gravid uten å planlegge det i ung alder. Og måtte bare bli mamma, og det var helt fantastisk!

Nummer to er planlagt, og det ble like bra det.

Men med store forventninger så kan det jo bli noe annet enn en hadde tenkt. Må jo innrømme at det ikke alle dager er rosenrøde, men det vet du helt sikkert om.

Min anbefaling er: kos dere sammen om denne avgjørelsen, og ikke glem å være kjærester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser også på en jan.baby:) Prøve i slutten av april,begynnelsen på mai...

:):)Dette blir spennende:) Må snart få opp termin jan 09 klubben hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå er det slikt at de fleste ville sikkert ønsket seg en januar bebis.. Men jeg og min samboer har forsøkt i nesten 1,5 år å få barn. Min store skrekk var desember. Tror dere ikke at det jeg ble gravid nå:) Men jeg er overlykkelig, trodde nesten ikke vi kunne få barn, så gleder meg til jul:) Lykke til med Jan09 prøvingen, dere har flaks om dere får det til akkurat slik som dere ønsker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...