Brenda med 2 ute Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 og har vondt og er sliten og trøtt etter nok en natt uten søvn..eller jo jeg får sove mellom de sex ganger jeg besøker toalettet under natten=) Så nå bimmer jeg og tygger isbiter som en besatt med vifta rett vedsiden av. Rar dilla, spiser kansje en pose med mr ice om dagen nå og har gjort det et par uker. I dag synes jeg at bebien vår kan komme ut. Hu presser og presser, stakkars mamman kan ikke røre seg nesten. Så er a veldig rolig, hun kansje lader batteriene.. Ja ja den som lever får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå