Gå til innhold

Nå ligger jeg senga..


Anbefalte innlegg

Skrevet

og har vondt og er sliten og trøtt etter nok en natt uten søvn..eller jo jeg får sove mellom de sex ganger jeg besøker toalettet under natten=)

Så nå bimmer jeg og tygger isbiter som en besatt med vifta rett vedsiden av. Rar dilla, spiser kansje en pose med mr ice om dagen nå og har gjort det et par uker. I dag synes jeg at bebien vår kan komme ut. Hu presser og presser, stakkars mamman kan ikke røre seg nesten. Så er a veldig rolig, hun kansje lader batteriene..

Ja ja den som lever får se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...