Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18+2 idag og har lagt på meg 1 kg gjennom hele svangerskapet... hva er vanlig?

Jeg blir utrolig fort mett og har aldri sånn skikkelig sulten-følelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er kommet til 25+2, og har lagt på meg 6 kg. det skal ligge en eller annen "vektguide" her på 2.tri et sted, men det er noen tråder tilbake.. men tror ikke man skal fokusere å henge seg alt for masse oppi vekt hele tia.. man blir bare urolig straks man sammenligner seg med andre..

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg la først på meg 1 1/2 kg etter ferieturen til USA, men de har gått av igjen nå som jeg er tilbake til normale trakter :) Så nå veier jeg det samme som jeg gjorde da jeg ble gravid :) Er 14+3 i dag

Skrevet

Jeg har gått ned 2 kg. er 14+2 i dag!

Skrevet

Er i uke 19. Lagt på meg 4-5 kilo. Spiste veldig lite før jeg ble gravid for å holde en stabil vekt, men nå ønsker jeg at barne skal få alle de riktige næringsstoffene, og spiser sunt og variert. Var veldig slapp de første månedene, så var ikke i så mye aktivitet, men det har nå endret seg :) Hvor finner vi den vektguiden?

Skrevet

Er i uke 21, har lagt på meg 3 kg. :)

Skrevet

uke 23 og har lagt på meg 4kg

Skrevet

Ikke meningen at den skulle bli anonym...

Skrevet

Jeg er 15+2 og har lagt på meg 4kg allerede... skummelt. La på meg 30kg i forrige svangerskap

Skrevet

Veke 17 og 3 kg. Har vore mykje trøtt og slapp, derfor ikkje så mykje trening som eg pleier vanlegvis...

Skrevet

Er 16+6 og har lagt på meg 4 kg.

Har fått en del væske i kroppen, så jeg tror 1 kg er vann.

Skrevet

Er 17 uker på vei, og har gått ned ca 3 kg. Kvalmende greier dette...

Skrevet

Hei... Jeg har gått opp 4 kg. er 19+5... Snart halvveis :)

Skrevet

jeg er 22+2 og har lagt på meg 1 kg.

Skrevet

Er 20 å gått opp 8 kg.

Skrevet

da jeg var 15 uker hadde jeg gått opp 3 kg. Er nå 17+5 og har ikke veid meg nå. Får ta kiloene som dem kommer. Jeg går heldigvis kjapt ned i vekt når jeg legger noe på meg så etter fødsel går det nok vekk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...